فرمانده بسیج حوزه امام رضا هشتبندی گفت: ۵۰۰ بسیجی منطقه هشتبندی شهرستان میناب تا پایان تابستان امسال به مشهد مقدس اعزام می شوند.
کد خبر: ۸۷۰۲۳۶۰
|
۰۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از استان هرمزگان، ستوان سوم عبدالرضا زارعی پور با اشاره به آغاز اعزام کاروان های زیارتی به مشهد مقدس افزود: بسیجیان اعزامی به این سفر زیارتی از همه خدمات شامل خوراک ، اسکان و بیمه از لحظه حرکت تا زمان بازگشت برخوردار خواهند بود.

وی زیارت حرم رضوی ، خواجه ربیع ، خواجه اباصلت و خواجه مراد ، دیدار با جانبازان قطع نخاع در آسایشگاه جانبازان شهر مشهد و بازدید از مناطق تفریحی از جمله برنامه های این اردوی زیارتی سیاحتی در مشهد مقدس برشمرد.

فرمانده حوزه مقاومت امام رضا (ع) هشتبندی گفت: نخستین کاروان  ۱۸۰ نفر از بسیجیان حوزه های مقاومت بسیج امام رضا(ع) ، بسیج دانش آموزی شهید علی مسلمی و حضرت صدیقه کبری (س) هشتبندی در نخستین کاروان بسیجیان پنجشنبه گذشته به وسیله ۴ دستگاه اتوبوس به این سفر زیارتی اعزام شدند.

عبدالرضا زارعی پور افزود:  از ۱۸۰ زائر این سفر زیارتی ۹۰ نفر از بسیجی اعزام شده از بسیج محلات حوزه خواهران ، ۴۵ نفر از حوزه بسیج دانش آموزی و فرهنگیان و ۴۵ نفر نیز از بسیج محلات حوزه برادران بودند.

وی گفت: ثبت نام برای اعزام به این سفر زیارتی با مدت های ۶ روزه و ۱۲ روزه به مقصد مشهد مقدس و قم تا پایان مرداد ادامه دارد.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام رضا (ع) هشتبندی افزود: بسیجیان می توانند با مراجعه به پایگاه های مقاومت بسیج منطقه و یا تماس با شماره تلفن ۰۷۶۴۲۳۹۵۹۴۸  نام نویسی کنند.

زارعی پور ؛ هزینه اعزام هر نفر به اردوی ۶ روزه به مشهد مقدس را ۱۸۵ هزار تومان و اردوی ۱۲ روزه را ۲۵۵ هزار تومان اعلام کرد.

منطقه هشتبندی با جمعیت بیش از ۵۰ هزار نفر در ۶۰ کیلومتری شهرستان میناب در شرق هرمزگان واقع است.

ارسال نظرات