آقای نوبخت، هم حقوق نجومی را دارای مجوز قانونی دانسته و هم از مردم عذر خواهی کرد، این در حالی است که اگر این حقوق قانونی است باید بگوید که بر چه مبنایی و طبق کدام مصوبه قانونی بوده است؟!
کد خبر: ۸۷۰۲۳۶۱
|
۱۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۳

حجت خرم زیبارودی مسوول بسیج کارگری گیلان در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، با اشاره به اینکه انتظار مردم از مدیران در شرایط رکود اقتصادی، دریافت حقوق نجومی نبوده است اظهار داشت: آقای نوبخت، حقوق نجومی را دارای مجوز قانونی دانسته و از مردم عذر خواهی کرد، این در حالی است که اگر این حقوق قانونی است بر چه مبنایی و طبق کدام مصوبه قانونی بوده است؟!

وی با بیان اینکه در دولت سازندگی، 5درصدحقوق 95 درصد را دریافت می کردند افزود: در دولت سازندگی 5درصد مدیران در کشور حکومترانی می کردند و حقوق 95 درصد مابقی را دریافت می کردند و روند سوخت و ساز را ایجاد کرده بود.

خرم خاطر نشان کرد: دولت که ادعای کنترل و مهار تورم دارد چگونه موازین غیر اقتصاد اسلامی در پیش گرفته است و به مدیران حقوق نجومی پرداخت می کند؟!

مسوول بسیج کارگری افزود: دولت باید پرداخت حقوق نجومی را برای مردم شفاف سازی کند، اگر حقوق نجومی متعلق به سازمان دولتی بوده است برخورد قانونی شود و اگر غیر قانونی بوده است با پرداخت های اینچنینی برخورد متناسب و لازم را انجام دهد.

وی در خاتمه اذعان داشت: باید حد تعادلی بین حقوق و دستمزد مدیران با کارگران در نظر گرفته شود و آنچه مسلم است حقوق نجومی بیش از همه به کارگران فشار می آورد و به نوعی تضاد اقتصادی محسوب می شود.

ارسال نظرات