فرمانده سپاه ناحیه تربت حیدریه بیان داشت: در راستای غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان در ایام تابستان طرح جوانه های صالحین در 180 پایگاه مقاومت بسیج شهری و روستائی در حال اجرا است.
کد خبر: ۸۷۰۲۴۰۷
|
۰۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۶
سرهنگ پاسدار فرضعلی گرایلی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی، اذعان کرد: بیش از ۳ هزار جوان و نوجوان در پایگاههای مقاومت بسیج شهری و روستائی شهرستان تربت حیدریه در طرح غنی سازی جوانه های صالحین حضور دارند.
 
وی ادامه داد: طرح کشوری جوانه های صالحین در راستای احیای فرامین رهبر معظم انقلاب مبنی بر شکوفایی استعدادهای نوجوانان و جوانان برگزار می شود.
 
گرایلی افزود: این طرح در دو مرحله اجرا می شود که مرحله نخست آن فصل تابستان و مرحله بعدی به دلیل فصل کار و تلاش در برخی مناطق به زمستان موکول شده است.
 
فرمانده سپاه تربت حیدریه تصریح کرد: جذب بسیجیان جدید در پایگاه‌ها، ایجاد شور و نشاط و تقویت معنوی بسیجیان، آموزش فنی و حرفه ای، اقتصاد مقاومتی و اقدام و عمل و بحث امر به معروف و نهی از منکر از مهمترین اهداف در اجرای طرح جوانه‌های صالحین است.
 
وی تاکید کرد: این طرح با محوریت مربی و سرگروه های حلقه های تربیتی صالحین در کنار فرماندهان و اعضای شورای پایگاه به صورت کمی و کیفی برای جوانان و نوجوانان اجرا می شود.
 
فرمانده سپاه تربت حیدریه گفت: کلاسهای آموزشی تلاوت، حفظ، مفاهیم و تجوید قرآن کریم، ورزشی، هنری، علمی، سبک زندگی و صنایع دستی و مسابقات مختلف بخشی از برنامه های مورد استقبال جوانان و نوجوانان در جوانه های صالحین است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها