خبرهای داغ:
به گزارش خبر نگار بسیج در هندیجان ،ساکنان ۴۸واحدی مسکن مهر شمالی هندیجان مدت هادچار مشکل از بوی گنداب به علت نداشتن فاضلاب شده که به آب مصرفی این ساکنین نفوذ کرده است.
کد خبر: ۸۷۰۲۴۴۶
|
۰۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۴
در ادامه گزارش رییس اداره راه وشهرسازی هندیجان در این باره اظهار کرد:حدود ۹۰۰واحد مسکونی در مسکن مهر هندیجان وجود دارد و طراحی فاضلاب اصلی در  نظر گرفته شده که به علت نبود اعتبارات تا کنون  راه اندازی نشده است.

حجت الله ابوعلی افزود:بیش از ۲۰۰نفر در ۴۸واحد ساکن هستند که هنوز یک مدیر ساختمانی ندارند که پیگیر مشکلات این ۴۸واحدی باشند.

وی بابیان تنها رفع مشکل ۴۸واحدی مسکن مهر هندیجان شمالی گفت:تمام سبتیک ها تخلیه و حذف وبعدا به شبکه اصلی فاضلاب در آینده وصل می شود که با این اقدام مشکل فاضلاب و تخلیه آب چاه ها حل می شود.

در ادامه  گزارش حسن چرغنده رییس اداره آبفای هندیجان اظهار کرد:چاه ۴۸واحدی که مشترک بین ساکنان است باید تخلیه بشود و راه های خروجی آبراه باز بشود و به فاضلاب اصلی وصل بشود که تا کنون ۴شاخه ۸اینج  به اداره راه وشهر سازی تحویل داده شده که   اداره راه  این ۴شاخه برای خروج آب های  نصب  شده است.

وی افزود:با تأمین اعتبارات کافی می توان این مشکلات فاضلاب در کل مسکن مهر حال نمود و اهالی ساکن مسکن مهر با کمک همدیگر مشکلات را حل نمایند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها