فرمانده انتظامي شهرستان زنجان:
با كار اطلاعاتي هشت قبضه سلاح در زنجان كشف شد.
کد خبر: ۸۷۰۲۴۶۰
|
۰۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، فرمانده انتظامي شهرستان زنجان با اشاره به اينكه نگهداري سلاح در منزل خطري جدي براي جامعه ، امنيت و سلامت اعضاي خانواده محسوب مي شود گفت: با كار اطلاعاتي هشت قبضه سلاح كشف شد.

سرهنگ ايرج خاني پور افزود: بسياري بر اين باور باطل اند که وجود سلاح در منزل امنيت به همراه مي آورد كه بر اساس همين تفکر افراد به هر شيوه اي سلاح تهيه و آن را در درون خانه مخفي مي کنند تا در روز مبادا با آن امنيت خانواده خود را تامين کنند غافل از اينکه ممکن است اين اسلحه توسط فرزندان و افرادي كه كنترلي بر خشم خود ندارند، خطر ساز شود.

وي اظهار داشت: خطرات ناشي از خريد سلاح هاي شکاري تنها دارنده اسلحه را تهديد نمي کند بلکه بخشي از اين خطرات متوجه خانواده و جامعه خواهد بود.

اين مقام مسئول خاطر نشان كرد:آمارها نشان مي دهد بسياري از قتل هاي خانوادگي به وقوع پيوسته با سلاح هاي غير مجاز بوده که به واسطه روي آوردن خشم، افراد دست به اسلحه برده و موجبات قتل يکي از اعضاي خانواده را فراهم مي كنند.

فرمانده انتظامي شهرستان زنجان گفت:با كار اطلاعاتي صورت گرفته فردي كه اقدام به تهيه و نگهداري سلاح غير مجاز كرده بود شناسائي و با هماهنگي مراجع قضايي روز گذشته در بازرسي از منزل اين متهم هشت قبضه سلاح شكاري غير مجاز با پنج تير سلاح شكاري كشف شد.

خاني پور خاطر نشان ساخت: در اين زمينه دو نفر بازداشت كه تحقيقات تكميلي در اين زمينه ادامه دارد.

ارسال نظرات