مسئول عقیدتی سیاسی تیپ 36 انصار المهدی استان زنجان:
کلاسهای تداوم عقیدتی سربازان به مدت یک هفته در کلیه پایگاههای تیپ تیپ 36 انصار المهدی استان زنجان به مدت یک هفته برگزار می شود.
کد خبر: ۸۷۰۲۵۰۶
|
۰۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مسئول عقیدتی سیاسی تیپ 36 انصار المهدی استان زنجان گفت: کلاسهای تداوم عقیدتی سربازان به مدت یک هفته در کلیه پایگاههای تیپ تیپ 36 انصار المهدی استان زنجان به مدت یک هفته برگزار می شود.

سرهنگ محمد پور رسالت معاونت عقیدتی سیاسی در سپاه را تلاش در راستای تسهیل امر تربیت اسلامی در بین سربازان در کنار آموزش برنامه های اعتقادی و نهانیه کردن اخلاق اسلامی بیان کرد و افزود: هدف از برگزاری چنین دوره ها توسط عقیدتی سیاسی آشنایی سربازان با مبانی اعتقادی، احکام اولیه و آموزش قرآن در بین سربازان می باشد.

وی در ادامه تصریح کرد: این دوره ها با حضور روحانیون اعزامی از قرارگاه حمزه سیدالشهداء(ع) آذربایجان غربی در کلیه پایگاههای تیپ به طور جداگانه برای سربازان برگزار می شود .

مسئول عقیدتی سیاسی تیپ همچنین در پایان خاطر نشان ساخت: نشریه موعظه خوبان را از ابتدای سال 95 به تعداد 2000 برگ برای بهره مندی کارکنان در منطقه سردشت در اختیار آنان قرار گرفته شده است.

ارسال نظرات