فرماندار کمیجان گفت: اردوهای جهادی بهترین محفل‌ها برای هدایت نسل جوان است تا این قشر از جامعه ضمن کمک به سازندگی محرومیت را از نزدیک لمس کنند.
کد خبر: ۸۷۰۲۵۱۴
|
۰۸ تير ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۰

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی، غلامرضا میوه صبح امروز در جلسه شورای هماهنگی اردوهای جهادی که با حضور مسئولین شهرستان کمیجان در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد اردوهای جهادی را بستری مناسب برای بحث محرومیت‌زدایی دانست و اظهار داشت: بخشی از اردوهای جهادی فرهنگی و بخش دیگر عمرانی است.

وی افزود: خوشبختانه در بخش عمرانی پس از پیروزی انقلاب اسلامی اقدامات گسترده‌ای را در بحث سازندگی شاهد بوده‌ایم که در این راستا بخش عظمی از این فعالیت‌ها را بسیج بر دوش داشته است و در این میان سایر دستگاه‌های اجرایی در حد توان این نهاد انقلابی و مردمی را یاری رسانده‌اند.

فرماندار کمیجان با اشاره به موثر دانستن اردوهای جهادی گفت: اردوهای جهادی بستر مناسبی برای محرومیت‌زدایی از مناطق محروم است و باید با استفاده از ظرفیت، توان، استعداد، تخصص و توانمندی‌های گروهای جهادی تلاش نمود.

میوه بر تقویت روحیه جهادی در بین جوانان تایکد کرد و افزود: روحیه زیبای جهادی باید در بین جوانان حفظ شود چراکه اردوهای جهادی بهترین محفل‌ها برای هدایت نسل جوان است تا ضمن کمک به سازندگی محرومیت را از نزدیک لمس کرده و ضمن کاستن توقعات خود برای کمک به سازندگی کشور تلاش کنند.

وی افزود: اردوهای جهادی باعث انجام کارهای بزرگ و نهادینه شدن فرهنگ کار و تلاش در کشور می‌شود، بسیج همانند دوران دفاع مقدس در هر عرصه‌ای که ورود کرده خوش درخشیده است.

فرماندار کمیجان تصریح کرد: دانشجویان بسیجی با حضور در اردوهای جهادی با عشق و علاقه فراوان در این حرکت مثبت و سازنده شرکت می‌کنند و خالصانه به انجام کارها و فعالیت‌های فرهنگی، عمرانی و آموزشی می‌پردازند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات