نماینده مجلس نهم گفت: حقوق نجومی مدیران، ضایعه بزرگی در حوزه مدیریت کشور است و موجب و قطعا بی اعتمادی مردم به دولتمردان را به دنبال خواهد داشت.
کد خبر: ۸۷۰۲۵۲۰
|
۰۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۸

 محمد اسماعیل‌نیا نماینده مجلس نهم در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، با اشاره به حقوق نجومی برخی مدیران دولتی در شرایط رکود و بحران اقتصادی اظهار داشت: حقوق نجومی مدیران، ضایعه بزرگی در حوزه مدیریت کشور است و موجب و قطعا بی اعتمادی مردم به دولتمردان را به دنبال خواهد داشت.

وی با تأکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران نیاز به مدیران جهادی دارد، افزود: انتظارمان این است تا مدیران جهادی داشته باشیم و انگیزه مدیریت جهادی تقویت گردد تا فضای اداری سالم را برای کشور فراهم کنند؛ اگر قرار باشد عدالت اجتماعی حاکم شود، تنها مدیران جهادی قادر به این کار هستند که مدت ها پیش نیز رهبر معظم انقلاب به این موضوع اشاره کرده بودند.

اسماعیل نیا بیان داشت: حقوق نجومی مدیران باید در کوتاه ترین زمان، شفاف سازی و کادرسازی شود و به حریم مدیریت و مدیران نظارت جدی تری صورت بگیرد.

وی با بیان اینکه دولت در انتخاب مدیران خود ضعیف عمل کرده است، گفت: عدم بکارگیری نیروهای متخصص جوان، عدم انتقال تجارب مدیریتی، بکارگیری مدیران بازنشسته در مسوولیت های مدیریتی به گونه ای بیان کننده عدم ارزیابی سیستمی است که در مدیریت کشور به کار می بندیم.

ارسال نظرات