فرمانده پایگاه نفیسه در نشست منتظران موعود(عج):

آموختن علم در کوچکی مانند حکاکی روی سنگ است

فرمانده پایگاه نفیسه حوزه مهدیه ناحیه مرکزی یزد با بیان این سخن از پیامبر که فرموده بودند :"علم در کوچکی مانند حکاکی روی سنگ است"، بهترین شیوه برای انس با قرآن وعمل به دستورات آن را آشنایی کودکان از زمان کودکی با معارف قرآن عنوان نمود.
کد خبر: ۸۷۰۲۵۲۷
|
۰۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، نشست منتظران موعود(عج) در پایگاه نفیسه حوزه مهدیه ناحیه مرکزی یزد برگزار شد.

"مائی زاده" فرمانده پایگاه در این نشست با اشاره به آثار و برکات ماه رمضان ،ماه بهار قرآن و قرار داشتن تولد امام حسن مجتبی (ع) و لیالی قدر وشهادت امام علی (ع) در این ماه ، بر بهره بردن از هر لحظه وثانیه این ماه تاکید نمود.

وی در ادامه به بیان مطالبی درباره تاثیراتقرارداشتن در محیط قرآنی،انس با قرآن، شنیدن، قرائتوعملکردن به دستورات آن در زندگی پرداخت و افزود: خواندن قرآن در منازل باعث نشر حقایق اسلامی در بین خانواده میشود و کودکی که در محیط قرآنی تربیت شده باشد، از همان کودکی اکثر معارف را یاد گرفته و هرگز فراموش نمی کند.

فرمانده پایگاه نفیسهبا نقل این سخن از امام علی (ع) که فرمده بودند:" قلب کودکان خردسال همچون زمین خالی است که هر چه در آن اندازند می پذیرند"و بیان این حدیث از پیامبر اکرم (ص) که فرموده بودند:"علم درکوچکی مانند حکاکی روی سنگ است"، بهترین شیوه برای انس با قرآن وعمل به دستورات آن را آشنایی کودکان از زمان کودکی با معارف قرآن عنوان نمود.

در انتهای این نشست یاد و خاطره شهدای 7 تیر با قرائت فاتحه گرامی داشته شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار