برگزاری دومین جلسه ستاد ساماندهی نیروی کار در زنجان

دومین جلسه ستاد ساماندهی نیروی کار در استان زنجان برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۰۲۵۷۰
|
۰۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیر اشتغال و کارآفرینی اداره کل تعاون کار ورفاه اجتماعی استان زنجان در ابتدای جلسه گفت:در جلسه گذشته 8 مصوبه تصویب شد و اقداماتی هم برای این مصوبات صورت گرفت.

محمد رضا یوسفی در ادامه به شرح وظایف ستاد ساماندهی نیروی کار پرداخت.

همچنین مدیر کل فنی و حرفه استان زنجان به فعالیت های فنی وحرفه ای استان اشاره کرد و ازایجاد بانک اطلاعاتی برای کل مهارت آموختگان در فنی و حرفه ای و دسترسی آسان به این بانک اطلاعاتی برای کسانی که دنبال نیروی کار ماهر مطابق با نیاز خود هستند خبر داد.

صیادی به مشکلات حوزه مهارت آموزی و آموزش نیروی ماهر و عدم دقت صنایع و شرکت ها در سفارش نیروی کار و استفاده از بانک اطلاعاتی اشاره کرد و افزود: مهارت آموختگان انگیزه لازم را برای چگونگی ورود به بازار کار را ندارند و افراد فاقد مهارت وارد بازار کار می شوند بدون اینکه الویت مهارت آموزی مورد تأکید قرار گیرد.

همچنین در ادامه نرگس مرادخانی از دانشگاه زنجان طرح پژوهشی خود را که برای سازمان فنی و حرفه ای و به نیاز سنجی مهارت بر اساس آمایش سرزمینی ،خدماتی و صنعتی و کشاورزی پرداخته بود ،ارائه داد.

در پایان مدیر کل تعاون کار ورفاه اجتماعی استان زنجان با تشکر از ارائه این طرح گفت:هر برنامه ریزی نیاز به مطالعه دارد و این مطالعه و پژوهش با ههزینه کم و برای پیش برد اهداف فنی و حرفه ای می تواند مورد استفاده قرار گیرد و اداره فنی و حرفه ای توانایی لازم را برای آموزش و مهارت آموزی را دارد که نیاز به هماهنگی و کمک سایر ارگانها دارد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار