از تعداد ۱۹۵ نفر شرکت کننده مسابقات مفاهیم قرآن کریم در شهرستان های زنجان ۲۶ نفر به مرحله استانی راه یافتند.
کد خبر: ۸۷۰۲۵۸۳
|
۰۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۱
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان گفت: از تعداد ۱۹۵ نفر شرکت کننده مسابقات مفاهیم قرآن کریم در شهرستان های زنجان ۲۶ نفر به مرحله استانی راه یافتند.

حجت‌الاسلام احمد نیکنام افزود: سی و نهمین دوره مسا بقات دوره استانی هفتم خردادماه سال جاری در حسینیه اعظم زنجان با حضور ۱۹۵ نفر خواهر و برادر برگزار شد.

وی اظهار داشت: از تعداد ۱۹۵ نفر شرکت کننده مسابقات مفاهیم قرآن کریم در شهرستان های زنجان ۲۶ نفر به مرحله استانی راه یافتند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان بابیان اینکه پیشانی فعالیت‌های قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور مسابقات بین‌المللی است، گفت: این مسابقات از شهرستان‌ها شروع و به مرحله بین‌المللی می‌رسد.

نیکنام تأکید کرد: در این راستا ۱۱ نفر از راه‌یافتگان به مرحله استانی بردار و ۱۵ نفر خواهر هستند که امتیاز حداقل ۷۰ را کسب کرده‌اند.

وی بر لزوم استعدادیابی در زمینه فعالیت‌های قرآنی تأکید کرد و افزود: اداره کل اوقاف و امور خیریه بر تحقق این امر مهم برنامه‌ریزی لازم را دارد و باید مسئولان در روستاها فعالیت‌های قرآنی را تقویت کنند تا در سال‌های آینده تعداد شرکت‌کنندگان در مسابقات قرآنی افزایش یابد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان تأکید کرد: در جامعه اسلامی باید توجه بیشتری به قرائت قرآن کریم شود و خداوند قرآن را چراغ هدایت بشری معرفی کرده است.

نیکنام افزود: مقام معظم رهبری همواره تأکید ویژه‌ بر توسعه فعالیت‌های قرآنی دارند و ایشان الگوی نمونه درزمینه توجه به مسائل قرآنی برای همگان هستند.

ارسال نظرات