مسئول بسیج رسانه گیلان:

باید در بین رسانه های استان اتحاد ایجاد شود

مسئول بسیج رسانه گیلان با بیان اینکه از اختلاف بین رسانه ها باید جلوگیری شود، گفت: باید در بین رسانه های استان اتحاد ایجاد شود، رسانه ها درطول هم هستند وباید اختلافات را کنار بگذارند.
کد خبر: ۸۷۰۲۵۹۴
|
۰۸ تير ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۵

به گزارشِ خبرگزاری بسیج از گیلان؛ سرهنگ محسن جعفری در طرحِ ضیافت اندیشه بسیج رسانه گیلان با بیان اینکه بسیج رسانه یک سازمان که ماهیت انقلابی و فرهنگی دارد است اظهارکرد: بسیج رسانه تعالی بخش، بصیرت آفرین و مهارت افزا با مشارکتِ کلیه نیروهای متخصص و مومن در عرصه رسانه، مدافع و مروج آرمان های حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری(مدظله العالی) است.

وی با اشاره به اینکه دوسال است که بسیج رسانه تاسیس شده است و سازمانی تازه کاراست، اعلام کرد: از نگاه استراتژیکی، رسانه ها یکی ازمهم ترین ابزارهای هویت، اقتدار ومنافع ملی هستند واین نگاه به رسانه ها سبب می شود که سهم مهمی از منشا قدرت را در رسانه ها جست وجو کنیم.

مسئول بسیج رسانه گیلان با تصریح براینکه رسانه ها می توانند گفتمانِ قدرت را بازتولید کنند، افزود: رسانه ها  می توانند گفتمانِ غیر دولتی را افزایش دهند ورقابت گفتمانی را  ایجاد و برای عامه جامعه پندارسازی کنند.

جعفری با بیان اینکه شرایط تهدید آمیزی که به وسیله رسانه های خارجی علیه ایران ایجاد شده است، وجود دارد، گفت: بخش رسانه ای درداخل باید ضمن آگاه سازی وفضا سازی، به بسیج امکانات موجود بپردازد، و با اقناع مخاطبان در داخل، فضای رسانه ای بین المللی را به نفع جریان انقلاب اسلامی تغییر دهد.

وی با اشاره به اینکه بسیج رسانه چشم بینای جامعه است، تصریح کرد: بسیج تشکیلاتی است که درآن افراد متفرق و تنها، به یک مجموعه عظیم، منسجم، بینا و متعهد، بصیر به مسائل کشور تبدیل کند که دشمنان را بیمناک ودوستان را امیدوارمی کند.

مسئولِ بسیج رسانه گیلان با تاکید براینکه قدرت های بزرگ با رسانه ها کار می کنند، خاطرنشان کرد: مکتبی بودن و ولایت مداری، مردمی بودن و فراگیری، هدفمندی وهمه جانبه بودن، جهاد وانقلابی گری مستمر، اخلاص، انعطاف، سازمان یافتگی، مسئولیت همگانی، پیشتازی، سادگی و نوآوری ازاصولی هستند که مقام معظم رهبری(مدظله العالی) برای بسیج ترسیم کردند.

جعفری با بیان اینکه کمک به تقویت هویتِ جمعی و پرورش کادر بسیج رسانه و ایجاد تامل و هم افزایی با سایر اقشاراز وظایف و ماموریت های بسیج رسانه است، افزود: کار گروهی را با کمک دیگر اقشار ترتیب دادیم که در راستای وظایف بسیج ازجمله تحقق اقتصاد مقاومتی گام هایی برداشته شود.

وی با بیان اینکه رسانه ها می توانند هماهنگی بین سازمان ها را ایجاد کنند، گفت: برای اهتمام و ارتقای شان و منزلت بسیج رسانه، درحوزه جنگِ نرم و ارتقای سواد رسانه ای ماموریتی خطیر برعهده بسیج رسانه است.

مسئول بسیج رسانه گیلان تاکید کرد: در حوزه دیداری و شنیداری، تلاش برای انعکاس دقیق خدمات و دستاوردهای انقلاب اسلامی، شناساییِ نخبگان درعرصه های مختلف، تلاش به منظور جریان سازی مناسب، ازدیگر ماموریت های بسیج رسانه است.

سرهنگ جعفری با بیان اینکه دشمن با تمام امکانات مالی و نیروی انسانی برعلیه ما درحال فعالیت است، ابراز کرد: از اختلاف بین رسانه ها باید جلوگیری شود و باید در بین رسانه های استان اتحاد ایجاد شود، رسانه ها درطول هم هستند وباید اختلافات را کنار بگذاریم.

 

ارسال نظرات