مسئول سازمان بسیج رسانه استان مرکزی گفت: استکبار جهانی برای حفظ منافع خود از هیچ جنایتی دریغ نمی‌کند و تمام تحرکات حقوق بشری آن‌ها یک بازی رسانه‌ای و سازمان‌های به ظاهر مدافع حقوق بشری ابزاری برای حفظ منافع استکبار جهانی است.
کد خبر: ۸۷۰۲۵۹۵
|
۱۰ تير ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۲

محمد قربانی در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج استان مرکزی، با اشاره به نامگذاری 6 تا 12 تیرماه به نام هفته حقوق بشر آمریکایی گفت: نامگذاری این ایام به نام حقوق بشر آمریکایی حکایت از رخدادهایی می‌دهد که باعث نامگذاری این هفته شده است.

وی افزود: حوادث رخ داده در این ایام توجه‌ها را متوجه اقدامات غیربشر دوستانه آمریکا می‌کند، برای مثال روز ششم تیرماه حادثه انفجار مسجد ابوذر و ترور مقام‌معظم رهبری را داریم، هفتم تیرماه شهادت آیت‌الله بهشتی و 72 تن از یاران انقلاب اسلامی، بمباران شیمیایی شهر سردشت کردستان و 12 تیرماه انهدام هواپیمای مسافربری ایران توسط ناو دریایی آمریکا و روز چهاردهم تیرماه اسارت چهار تن از دیپلمات‌های ایران در لبنان را شاهد بودیم.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان مرکزی تصریح کرد: با توجه به اینکه ترور مقام‌معظم رهبری و شهید آیت‌الله بهشتی به دست گروه‌های تروریستی در اوایل انقلاب زمانی رخ داد که بنی‌صدر از ریاست جمهوری با رای نمایندگان مردم و پذیرش معمار کبیر انقلاب اسلامی برکنار شد.

قربانی در ادامه گفت: منافقین و استکبار جهانی پس از عزل بنی‌صدر پایگاه عظیم خود را از دست دادند در نهایت شاهد بودیم که ترورها به اوج خود می‌رسد، بعدها مشخص شد که بنی‌صدر از ماموران کد دار سازمان جاسوسی آمریکا بود که در ایران اقدام به جاسوسی و اقدامات کارشکنانه می‌کرد.

وی افزود: رژیم بعث عراق نیز با چراغ سبز آمریکا و حمایت این شیطان بزرگ در هفتم تیرماه اقدام به بمباران شیمیایی شههر سردشت می‌کند و مردمی را که نیروی رسمی نظامی به شمار نمی‌روند بی‌گناه به خاک و خون می‌کشد و حمایت‌های تسلیحاتی خود را از سوی آلمان و هلند و کشورهای اروپایی دریافت می‌کند دست به جنایت جنگی می‌زند و بزرگترین حامی رژیم بعث عراق استکبار جهانی بود.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان مرکزی تصریح کرد: خون 290 مسافر بی‌گناه هواپیمای مسافربری 655 نشان از چهره ضد بشری آمریکاست علیرغم شعارهایی که می‌دهند چراکه ناو جنگی ایالات متحده آمریکا مستقیما مورد اصابت قرار می‌گیرد.

قربانی با اشاره به دیگر اقدامات استکبار جهانی علیه ایران گفت: دستگیری دیپلمات‌های ایرانی در لبنان توسط نیروهای فالانژ به نمایندگی از اسرائیل که مخالفتش با ایران و تمام بشریت برای عموم جهان مشهود و معلوم است را شاهدیم و یکی از طولانی‌ترین اسارت‌ها را تا به امروز برای آنان رقم زده‌اند اگر تمامی این اقدامات را براساس کنوانسون‌ها و معاهدات بین‌المللی بسنجند سنخیت ندارد.

وی افزود: نخستین روزهای تیرماه که یادآور جنایات استکبار جهانی است بیش از دیگر ایام سال است وگرنه در طول سال شاهد اقدامات ضد بشر دوستانه آمریکا ملت‌ها هستیم.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان مرکزی تصریح کرد: میلیاردها دلار از سوی استکبار جهانی برای ترور شخصیتی و بیولژیک هزینه می‌شود چراکه نباید صدای خلاف آمریکا از آنان شنیده شود و سازمان ملل که دست ساخته غرب هستند به عنوان پوششی برای مدیریت دنیا و خاموش کردن صدای ملت‌هاست.

قربانی تاکید کرد: اگر ندای حقوق بشری سر می‌دهند به دنبال این هستند تا در یک فضای کاملا آرام کردم دنیا را گوسفندوار به سمتی که خود می‌خواهند هدایت کنند و آنان را مثل گرگ بدرند و انتظار هم دارند تا صدایی از کسی بلند نشود ولی به لطف خدا شاهد بیداری اسلامی در دنیا هستیم که هر روز بر این بیداری افزوده می‌شود.

چهره واقعی استکبار جهانی به مردم معرفی شود

وی افزود: داعش دست پرورده استکبار جهانی است تا چهره اسلام را مخدوش سازند و قدرت خود را افزایش دهد پس حقوق بشر کجاست، بدترین جنایات را علیه ملت یمن رقم می‌زنند ولی سازمان‌های مدافع حقوق بشری سکوت کرده‌اند.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان مرکزی تصریح کرد: سازمان‌های حقوق بشر ابزاری در دست استکبار جهانی برای حفظ منافع آن است، با یک جبهه‌ای با نام استکبار مواجه هستیم که روح آن آمریکاست، قرن‌ها پیش از اینکه غرب بحث حقوق بشر را مطرح کند اسلام به این مهم عمل کرده که حق انسان‌ها فارغ از نژاد، جنسیت و جغرافیایشان رعایت شود حتی اسلام با تعریفی کامل‌تر به حقوق بشر عمل کرده است.

قربانی یادآور شد: سخنان امیرالمومنین(ع) و نامه آن حضرت به مالک اشتر بهترین منشور حقوق بشری است، اسلام دین محبت است و در عین حال بصیرت را تاکید دارد، همچنین حضرت امام راحل فرمودند «ما بر سر آنیم که پرچم لا اله الا الله را بر قلل رفیع کرامت و بزرگواری به اهتزاز درآوریم» این جمله نیازمند ساعت‌ها تفسیر است.

وی افزود: وظیفه اصلی رسانه روشن‌سازی است که با توجه به سوء‌استفاده‌هایی که اخیرا از عبارت حقوق بشر می‌شود نیاز است که همه‌ افراد جامعه به‌ویژه اصحاب رسانه بیشتر روی روشن‌سازی این موضوع کار کنند.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان مرکزی تصریح کرد: بنا به فرمایشات مقام معظم رهبری جنگ امروز دیگر جنگ نظامی نیست بلکه جنگ فرهنگی بوده و نیاز به هوشیاری دارد بنابراین مردم جامعه باید در برابر این موضوع به‌ پاخاسته و از هیچ تلاشی به‎‌منظور افشای حقوق بشر آمریکایی فروگذار نکنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات