رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان
از خودرو كاميون متهم 45 كيلو مواد مخدر از نوع ترياك كشف شد.
کد خبر: ۸۷۰۲۶۲۷
|
۰۹ تير ۱۳۹۵ - ۰۴:۰۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان با آرزوي قبولي طاعات و عبادات شهروندان در ماه مبارك رمضان و با اشاره به شناسايي و دستگيري يك سوداگر مرگ گفت: از خودرو كاميون متهم 45 كيلو مواد مخدر از نوع ترياك كشف شد.

سرهنگ مختار شير محمدي خاطر نشان كرد: كشف مواد مخدر در ايام ماه مبارك رمضان افزايش چشمگيري داشته و اين نشان از تلاش بي وقفه ماموران مبارزه با مواد مخدر استان دارد.

وي افزود : با كار اطلاعاتي و پليسي ماموران مبارزه با مواد مخدر دريافتند يك قاچاقچي حرفه اي مواد مخدر، قصد دارد با استفاده از يك دستگاه كاميون مقادير قابل توجهي ترياك را به سمت غرب كشور قاچاق كند.

اين مقام انتظامي افزود : پس از هماهنگي هاي به عمل آمده ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر در قالب چهار اكيپ در محور هاي ورودي شهر زنجان مستقر شدند.

رئيس پليس مبارزه با مواد مخدراستان زنجان ادامه داد: پس از مدتي خودرو متهم در اتوبان "زنجان – قزوين " شناسايي ومتوقف شد.

سرهنگ" شيرمحمدي " افزود : ماموران موفق شدند در بازرسي از اين كاميون، 45 كيلو گرم مواد مخدر از نوع ترياك را در قالب پنج بسته كه به صورت حرفه اي جاسازي شده بود كشف كنند.

وي با اعلام اينكه متهم به نام " ع – الف " جهت سير مراحل قانوني به مرجع قضاي معرفي شد تصريح كرد: سکان اصلي مبارزه با مواد مخدر در دست مردم است و هرجا كه مردم با پليس همكاري تنگاتنگي داشته اند پليس موفق تر بوده است.

شير محمدي با توصيه به خانواده ها براي كنترل فرزندان خود در گرايش به مواد مخدر گفت : مردم در صورت مشاهده موارد مشكوك ، مراتب را باسامانه 128و 110 در ميان گذارند.

ارسال نظرات