در راستای ارتقا عملکرد رسانه‌ای خبرنگاران استان دوره‌های آموزشی خبرنگاری در سطح پیشرفته در زنجان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۷۰۲۶۳۱
|
۰۹ تير ۱۳۹۵ - ۰۴:۴۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیرکل ارشاد استان زنجان گفت: در راستای ارتقا عملکرد رسانه‌ای خبرنگاران استان دوره‌های آموزشی خبرنگاری در سطح پیشرفته در زنجان برگزار می‌شود.

ناصر مقدم افزود: دوره‌های آموزشی تکمیلی خبرنگاری 23 و 24 تیر برای خبرنگارانی که دوره‌های مقدماتی را گذرانده باشند تشکیل می‌شود.

وی اظهار داشت: شرط لازم برای شرکت در این دوره آموزشی برای شرکت‌کنندگان گذراندن دوره‌های مقدماتی در سال‌های قبل است.

مدیرکل ارشاد استان زنجان با اشاره به اینکه به‌روزرسانی دانش خبری و شیوه‌های خبرنگاری نیاز جامعه امروز است گفت: خبرنگاران با شرکت در این دوره‌ها با مقتضیات به‌‌روز این حرفه بیشتر آشنا می‌شوند.

وی با اعلام اینکه در پایان دوره به خبرنگاران شرکت کننده مدرک معتبری اعطا می‌شود افزود: مرکز مطالعات تحقیقات رسانه‌ها که معتبرترین مرکز در برگزاری دوره‌های خبرنگاری در استان است به صدور این مدرک مبادرت می‌کند.

مقدم به برگزاری دوره آموزشی دیگری برای حوزه خبر در استان اشاره کرد و گفت: دوره آموزشی دیگری در سطح مقدماتی برای خبرنگارانی که به ‌تازگی وارد این عرصه شده‌اند برگزار می‌شود تا سطح کیفی عملکرد شاغلان در این حرفه از پایه تقویت شود.

وی بیان کرد: دوره‌های مقدماتی به‌ محض پایان دوره‌های تکمیلی در راستای ارتقاء سطح کیفی حوزه خبر برای ثبت نام کنندگان تشکیل می‌شود.

ارسال نظرات