در بیانیه امام جمعه ابرکوه در مورد روز قدس آمده است:
حجت الاسلام حسینی: جنایات آل سعود در یمن و حمایتشان از داعش و ظلم آل خلیفه در بحرین لذا هوشیاری در صحنه پیچیده کنونی منطقه غرب آسیا و دوری از تفرقه مهمترین نیاز امروز امت اسلامی است.
کد خبر: ۸۷۰۲۶۴۳
|
۰۹ تير ۱۳۹۵ - ۰۶:۰۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از ابرکوه، در آستانه روز جهانی قدس امام جمعه ابرکوه در بیانیه ای آورده است: 

حضرت امام خمینی(ره) با نامگذاری و اعلام روز جهانی قدس، یک تکلیف اسلامی، انسانی را برای همه مسلمانان و مردم آزاده جهان یادآور گردید تا با برگزاری گسترده این مراسم؛ ضرورت حمایت از حقوق قانونی مردم فلسطین را در اقصی نقاط گیتی به عنوان نمادی از مقابله با ظلم، اشغالگری، تروریسم دولتی و تبعیض نژادی صهیونیستی با تاکید بر تحقق آزادی و عدالتخواهی تثبیت نموده و در تاریخ جهان ماندگار سازند.

امروز وحدت مسلمین حول مسئله قدس مهمترین مسئله جهان اسلام است و غرب تلاش می‌نماید به جای آن برای مسلمانان به انحاء مختلف مسئله سازی کند و متاسفانه شاهد جنایات وحمایت های برخی کشورهای به اصطلاح اسلامی از این توطئه های شوم هستیم. جنایات آل سعود در یمن و حمایتشان از داعش و ظلم آل خلیفه در بحرین لذا هوشیاری در صحنه پیچیده کنونی منطقه غرب آسیا و دوری از تفرقه مهمترین نیاز امروز امت اسلامی است.

نظام اسلامی ایران که از بدو تاسیس همواره وحدت مسلمین را شعار محوری خود قرار داده است، همچنان بر این شعار اصرار دارد و محور مشترک این وحدت را مسئله قدس و آزادی آن می‌داند. لذا در شرایط حساس کنونی و نقشه های شوم استکبار جهانی و حمایت های بی دریغ بعضی از حاکمان جاهل و مرتجع منطقه که دل به دوستی شیطان بزرگ بسته اند لازم است با حضور گسترده و یکپارچه همه آحاد جامعه در راهپیمایی این روز با تاسی از رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب، امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) با آرمان‌های قدس شریف تجدید میثاق نموده و فریاد رسای خود را در حمایت از ملت مظلوم و ستمدیده فلسطین به گوش جهانیان برسانیم.

ارسال نظرات