با حضور خانواده معظم شهداء و مسئولین یادواره 18 شهید والامقام روستای اندبیل خلخال برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۰۲۶۹۰
|
۰۹ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از خلخال، همزمان با ماه مبارک رمضان با حضور جمع کثیری از اهالی روستای اندبیل و شهر خلخال و مسئولین شهرستانی یادواره 18 شهید والامقام روستای اندبیل خلخال برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلاممهدی عابدی درسخنانی ضمن اشاره به مقام شامخ شهدا گفت: شهدا آرامش وامنیت را برای جامعه ما به آرامش آورند.

همچنین دراین مراسم یکی از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و جبهه مقاومت در سخنانی آرامش امروز کشورمان درمنطقه را بی نظیر خواند و بر لزوم ادامه راه شهدا وحمایت از مدافعان حرم تاکید کرد.

در این مراسم گروه تواشیح روستای اندبیل به قرائت تواشیح پرداخته و کلیپ شهدای روستای اندبیل بامضمون شهید پخش شد. همچنین در این مراسم از سوی اهالی روستای اندبیل وخانواده معظم شهداء یک جلد کلام الله مجید به قهرمان ملی پاراتکواندو جهان محمود جعفرزاده اهدا شد.

همچنین از سوی بسیجیان پایگاه هفت تیر روستای اندبیل تابوت نمادین شهید گمنام در محل یادواره حمل شد و نمایشگاهی زیبا از تصاویر شهدای روستای اندبیل در فضایی معنوی از سوی بسیجیان خواهر پایگاه مقاومت بسیج آسیه اندبیل برپا شد.

مداحی وسینه زنی در سوگ شهیدان و حضرت علی (ع) ازدیگر برنامه های اجرا شده در این یادواره بود.

 در هفته گذشته محمود جعفرزاده قهرمان بین المللی مسابقات پاراتکواندو جهان گردن آویز طلای خودرا به خانواده شهید مدافع حرم شهید هاشم دهقانی نیا تقدیم کرد.

 
 
 
 
 

ارسال نظرات