فرمانده سپاه بندرلنگه:

محرومیت‌زدایی همواره در رأس شعارهای نظام جمهوری اسلامی قرار دارد

فرمانده سپاه بندرلنگه گفت: محرومیت‌زدایی همواره در رأس شعارهای نظام جمهوری اسلامی قرار داشته و حضور بسیج در این عرصه با دستاوردهای شگرفی همراه بوده است.
کد خبر: ۸۷۰۲۷۲۳
|
۰۹ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج استان هرمزگان،پیش از ظهر امروز سید حسین فاطمی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه، عبدالزهرا لنگه‌ای مسوول بسیج سازندگی بندرلنگه و سید محسن بهاری میمندی مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت غرب هرمزگان، با حضور در منازل خانواده‌های محروم روستاهای سیاهتک و سایه خوش بخش مهران بندرلنگه آنها را مورد اکرام و دلجویی قرار داده و تعدادی بسته حمایتی مواد غذایی بین آنها توزیع شد.

سید حسین فاطمی در حاشیه این بازدیدها در گفت وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: سازمان بسیج مستضعفین یکی از بزرگترین نهادهای دولتی و مردمی موجود در کشور است که از ظرفیت‌های فراوانی برای حضور در عرصه‌های مختلف برخوردار است چرا که تمام جغرافیای کشور را در کلیه نقاط شهری و روستایی تحت پوشش قرار داده است.

وی افزود: قابلیت بسیج در تنوع مأموریت سبب شده رده‌های وابسته در اقشار بسیج به ‌عنوان یک نیروی بازدارنده قوی با محوریت آمادگی دفاعی به یک سازمان چند منظوره فعال در تمامی عرصه‌هایی که کشور بدان نیاز دارد مبدل شود، از همین رو دامنه انتظارات از بسیج نیز باید متناسب با این توانمندی‌ها تعریف و مشخص ‌شده است.

فرمانده سپاه بندرلنگه تصریح کرد: حضور در عرصه سازندگی و محرومیت‌زدایی از همان ابتدا در دستور کار بسیج قرار داشته و در مقطع کنونی با تاسیس نهاد بسیج سازندگی توانسته در جهت محرومیت‌زدایی همواره در رأس شعارهای نظام جمهوری اسلامی قرار داشته باشد و حضور بسیج در این عرصه با دستاوردهای شگرفی همراه بوده است.

فاطمی در پایان یاد آور شد: توسعه همه جانبه به ویژه توسعه روستایی درصد بالایی از نیاز کشور را شامل می‌شود، ماموریت سازندگی و محرومیت‌زدایی همچنان به عنوان محور اصلی فعالیت‌های سپاه و بسیج مطرح می‌باشد.

ارسال نظرات