در آئینی با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بندرلنگه فرمانده جدید شهر لمزان مرکز بخش مهران معرفی شد.
کد خبر: ۸۷۰۲۷۲۴
|
۰۹ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج استان هرمزگان، طي مراسمی با حضور سید حسین فاطمی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بندرلنگه، شیخ جلاالدین رابو امام جمعه اهل سنت لمزان، محبوب دریا بخشدار بخش مهران و جمعی از مسؤولان محلی مراسم معارفه مجید برکوئی فرمانده جدید بسیج شهر لمزان برگزار شد.

سید حسین فاطمی در این مراسم اظهار داشت: امروز بسیج به عنوان یادگار حضرت امام خمینی (ره) به دور دست‌ترین مناطق کشور رفته و اولویت اصلی خود را بر بحث محرومیت‌زدایی و سازندگی معطوف کرده است.

وی افزود: بخش مهران محرومیت‌های زیادی را در روستاهای اطراف خود دارد که حال به کمک دولت و سایر دستگاه‌های مربوط  از جمله کمیته امداد امام خمینی، اداره بهزیستی و بسیج سازندگی چهره فقر و محرومیت را از این روستا خواهیم زدود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بندرلنگه اضافه کرد: مسؤولان بخش مهران در خصوص راه‌اندازی بسیج در این بخش همکاری بسیار خوبی را با مجموعه ما داشته‌اند که جا دارد از آنها تقدیر کنیم.

در این مراسم هماهنگی برپایی راهپیمایی روز قدس نیز به عمل آمد و امسال نیز همراه با سایر نقاط شهرستان در لمزان نیز این راهپیمایی با شکوه‌تر از سال‌های گذشته برگزار خواهد شد.

در این مراسم از مسؤولان بخش مهران و شهر لمزان به جهت همکاری با مجموعه بسیج شهرستان بندرلنگه با اهدای هدایا و لوح، تقدیر به عمل آمد.

ارسال نظرات