خبرهای داغ:
جانشین فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج شاهین شهر و میمه:

دوران مقدس سربازی یکی از طلائی ترین و خاطره انگیز ترین دوران زندگی است.

برگزاری مراسم اکرام سربازان وظیفه ناحیه مقاومت بسیج شاهین شهر و میمه با حضور جانشین فرماندهی،جمعی از مسئولان و کلیه سربازان در نماز خانه ناحیه
کد خبر: ۸۷۰۲۷۲۷
|
۰۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۹

به گزارش خبرنگار بسیج از شاهین شهر،مراسم اکرام سربازان وظیفه ناحیه مقاومت بسیج شاهین شهر و میمه با حضور جانشین فرماندهی و تعدادی از مسئولان معاونت ها در نماز خانه ناحیه برگزار شد.

در ابتدای مراسم جانشین فرماندهی ناحیه ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات درماه مبارک رمضان گفت: استفاده درست و مفید سربازان از اوقات فراغت خود و بهره مندی از تجربیات گرانقدر سربازی دو نکته مهم و حائز اهمیت برای سربازان است.

سرگرد ابراهیمی ضمن تمجید ازدوران سربازی و سربازان وظیفه اظهار داشت: دوران مقدس سربازی یکی از طلائی ترین و خاطره انگیز ترین دوران زندگی شماست که باید قدر این دوران را بدانید.

در ادامه برنامه سه نفر از سربازان به نمایندگی ازکلیه سربازان پیشنهادات و انتقادات خود را مطرح نمودند.سپس از کتاب راز 313 که قبلا بین سربازان توزیع شده بود مسابقه ای برگزار شد و به نفرات برتر جوایزی اهدا شد.

از برنامه های دیگر این مراسم تقدیر از سربازان نمونه بود که سه مجوعه فرماندهی،نمایندگی ولی فقیه و حفاظت آنها را اتخاب کرده بود.

مراسم با اقامه نماز جماعت و صرف افطار به پایان رسید.
ارسال نظرات