از سوی روابط عمومی سپاه کربلا عنوان شد

تشریح نحوه شهادت سی و دومین شهید مدافع حرم استان مازندران

روابط عمومی سپاه کربلا خبر شهادت شهید محمدامین کریمیان را تایید و از نحوه شهادت وی خبر داد.
کد خبر: ۸۷۰۲۷۳۵
|
۰۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۳
به گزاش خبرگزاری بسیج از مازندران،حسینعلی رضایی معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه کربلا صبح امروز در جمع خبرنگاران خبر شهادت محمدامین کریمیان بهنمیری را تایید کرد و گفت: محمد امین کریمیان بهنمیری از نیروهای بسیجی و روحانی بهنمیر بود که در تاریخ 26/3/95 در منطقه عملیاتی جنوب حلب به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

رضایی، شهید کریمیان را سی و دومین شهید مدافع حرم از استان مازندران اعلام کرد و افزود: این شهید گرامی به عنوان داوطلب روحانی با طی دوره های ویژه نظامی به منطقه نبرد حق علیه باطل اعزام شد.

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه کربلا در ادامه به نحوه شهادت شهید کریمیان اشاره کرد و گفت: شهید کریمیان بعد از مجاهدت های فراوان در مقابله با تکفیری ها با اصابت خمپاره شهید شد.

رضایی تاکید کرد: نیروهای مستشاری ایران تمام تلاش خود را برای بازگرداندن پیکر مطهر این شهید بزرگوار انجام خواهند داد اما تاکنون بخاطر شرایط حساس و نامساعد منطقه بازگشت پیکر مطهر به وطن مقدور نیست.

سخنگوی سپاه کربلا در پایان در خصوص آخرین وضعیت مدافع حرم مازندرانی سید سجاد خلیلی گفت: تاکنون وضعیت سید سجاد خلیلی از شهرستان بهشهر مشخص نشده است و به محض دریافت اطلاعات دقیق از وضعیت وی به آگاهی مردم شریف استان و اصحاب رسانه خواهد رسید.

استان شهید پرور مازندران تا کنون 32 شهید در دفاع از حریم آل الله تقدیم انقلاب اسلامی کرد.


ارسال نظرات
پر بیننده ها