مسؤول بسیج سازندگی بندرلنگه خبر داد

احداث 70 واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد در بندرلنگه

مسؤول بسیج سازندگی بندرلنگه از احداث 70 واحد مسکونی با مشارکت کمیته امداد برای مددجویان تحت پوشش آن نهاد در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۷۰۲۷۴۱
|
۰۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۰

عبدالزهرا لنگه‌ای امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاري بسيج از استان هرمزگان با بیان اینکه یکی از وظایف خطیر بسیج سازندگی بحث محرومیت‌زدایی و حمایت از اقشار ضعیف جامعه  می‌باشد، اظهارداشت: این سازمان وارد فاز جدیدی در خصوص زدودن فقر از چهره روستاها و مناطق محروم شده و حال با اجرای طرح خانه مددجو گامی اساسی در رفع محرومیت برداشته است.

وی با اشاره به ساخت منزل مسکونی برای مددجویان فاقد مسکن مقاوم در شهرستان بندرلنگه تحت‌عنوان خانه مددجو افزود: این منازل که با مشارکت قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران و کمیته امداد امام خمینی (ره) به تعداد 1075 واحد برای استان هرمزگان در نظر گرفته شده است.

مسؤول بسیج سازندگی بندرلنگه اضافه کرد: از این تعداد 70واحد با متراژ 50مترمربع زیر بنا  از یک‌ماه پیش در روستاهای محروم شهرستان بندرلنگه کلنگ خورده و هم‌اکنون  درحال ساخت می‌باشد و 50درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

لنگه‌ای تصریح کرد: تامین اعتبار ساخت این واحدها به میزان پنجاه درصد کمیته امام خمینی(ره) و 50درصد توسط سپاه پاسداران صورت گرفته است.

وی خاطر نشان کرد: این طرح در 17روستای بخش مرکزی و مهران شهرستان بندرلنگه در حال اجرا می‌باشد و یکی از شرایط واگذاری این مسکن دارا بودن حداقل عائله دو نفر به بالا بوده و به لحاظ احراز مالکیت زمین متقاضی هیچگونه مشکلی نداشته باشد.

این مسؤول در پایان یادآور شد: پایان کار ساخت این منازل با توجه به شرایط جوی و گرمای طاقت فرسا هوا نهایتا تا پایان تابستان به اتمام می‌رسد و به مددجویان تحویل داده خواهد شد.

 

 

 

ارسال نظرات