مسؤول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه بندرلنگه:

روز قدس روز سازش‌ناپذیری با ظالمان است

مسؤول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه بندرلنگه گفت: روز قدس یعنی اینکه ما با ظالم به هیچ‌وجه سازش نخواهیم کرد.
کد خبر: ۸۷۰۲۷۴۶
|
۰۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۲

حجت‌الاسلام علی عمرانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاري بسيج استان همزگان، با اشاره به درپیش بودن روز قدس، اظهار داشت: بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران در تدبیری هوشمندانه آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به عنوان روز جهانی قدس نام‌گذاری کردند.

وی افزود: بعد از تدبیر حکیمانه حضرت امام(ره) موضوع فلسطین یک مسأله مهم در تبیین اهداف کشورهای اسلامی دنیا مطرح شد و در واقع یک بیدارباش به جوامع اسلامی بود که هم متحد شوند و هم ملت مظلوم فلسطین را از چنگال اسرائیل نجات بدهند و حقوق قانونی آنها به این ملت مظلوم برگردانده شود.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه بندرلنگه اضافه کرد: امام راحل(ره) در پیام تاریخی خود اعلام نمودند، روز قدس روز اسلام است روز قدس روزی است که اسلام را احیاء کرد.

عمرانی تصریح کرد: بر اساس پیام تاریخی آن بزرگمرد تاریخ، روز قدس احیاء ارزش‌های اسلامی است مبارزه با ظلم و دفاع از مظلوم بزرگ‌ترین ارزش است.

این مسؤول خاطرنشان کرد: پیام ما در روز قدس این است که تمام توان خود را باید بکار ببریم که ریشه ظلم و ظالم کنده شود چنانچه امام خمینی(ره) فرمودند، «اسرائیل این جرثومه فساد همیشه پایگاه آمریکا بوده است من نزدیک به بیست سال خطر اسرائیل را گوشزد نموده‌ام باید همه به پاخیزیم و اسرائیل را نابود کنیم و ملت قهرمان فلسطین را جایگزین آن گردانیم

وی در پایان یادآور شد: روز قدس یعنی اینکه ما با ظالم به‌هیچ‌وجه سازش نخواهیم کرد، چنانچه امام خامنه‌ای فرمودند، ما اعلام می‌کنیم که حتی یک روز و یک ساعت با دولت غاصب، غیرقانونی و خبیث اسرائیل، دوستی، محبت و کوچک‌ترین و ضعیف‌ترین نوع رابطه را نداشته و نخواهیم داشت

 

ارسال نظرات