واکنش نماینده سابق مجلس به نشر آثار مبتذل توسط ارشاد در گفتگو با «بسیج»:
نماینده دوره نهم مجلس گفت: باید با وزیر صحبت شود، نمی شود همیشه مسئولان ارشاد اظهار بی اطلاعی کنند بالاخره چنین مسائلی از زیر مجموعه آنها است.
کد خبر: ۸۷۰۲۷۴۸
|
۰۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۱
حجت الاسلام مفید کیایی نژاد نماینده دوره نهم مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج با اشاره به نشر آثار مبتذل با مجوز ارشاد گفت : کمیسیون فرهنگی مجلس با توجه به سوالی که می تواند از وزیر ارشاد بپرسد خیلی می تواند در این زمینه موثر باشد.

وی افزود: اگر جواب قانع کننده نبود باید به صحن علنی مجلس برود این به کمیسیون فرهنگی مربوط می شود باید با وزیر صحبت شود، نمی شود همیشه مسئولان ارشاد اظهار بی اطلاعی کنند بالاخره چنین مسائلی از زیر مجموعه آنها است.

کیایی نژاد تصریح کرد: کمیسیون فرهنگی باید بحث تعالی خانواده و طرح جامع رسانه را پیگیری کند، طرح جامع رسانه که برای صدا و سیما بود کارش در کمیسیون فرهنگی تمام شده و باید به صحن علنی مجلس برود که می تواند بسیار راهگشا باشد.

نماینده دوره نهم مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در حال حاضر قانون مدونی برای رسانه نداریم، هیئت نظارت داریم ولی اینکه اگر چه اتفاقی بیفتد بایدجلوی رسانه ها چه صدا و سیما و چه مطبوعات گرفته شود مشخص نیست.

ارسال نظرات