رئیس مرکز فنی حرفه ای شهرستان نمین از برگزاری کارگاه آموزشی با عنوان "پیشگیری خانواده ها از اعتیاد و آگاه سازی از مضرات مواد مخدر" در این مرکز خبر داد.
کد خبر: ۸۷۰۲۷۵۶
|
۰۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۶

جابر مجرد در گفتگو با خبرنگارخبرگزاری بسیج از نمین با اشاره به برگزاری کارگاه آموزشی "پیشگیری خانواده ها از اعتیاد و آگاه سازی از مضرات مواد مخدر" در مرکز فنی حرفه ای شهرستان اظهار کرد: با توجه به ضرورت پیشگیری از گسترش مواد مخدر این کارگاه آموزشی با هدف آشنایی خانواده ها برگزار شد.

رئیس مرکز فنی حرفه ای نمین گفت: در این کارگاه آموزشی اساتید و کارشناسان اداره بهزیستی نسبت به ارائه مطالبی با محتوای "پیشگیری خانواده از اعتیاد و آگاه سازی از مضررات مواد مخدر"، "مهارتهای زندگی"، "روش های کسب و کار" اقدام کردند و در پایان برای شرکت کنندگان در این کارگاه آموزشی گواهینامه مهارت فنی و حرفه ای صادر شد.

وی افزود: پیشگیری از گسترش مواد مخدر در وهله اول نیازمند آگاه سازی خانواده ها به منظور افزایش مهارتهای زندگی همانند مهارتهای تصمیم گیری، برخورد با مسائل و مشکلات، ارتباطات اجتماعی است.

مجرد بیان کرد: ضمن اینکه ارتقاء سطح فرهنگی و مذهبی افراد نیز کمک شایانی به حل این معضل اجتماعی و ریشه کن شدن این بیماری در سطح کشور می کند.

وی افزود: همچنین برنامه ریزی هدفمند و جدی برای مدیریت هیجانات مثبت و غنی سازی اوقات فراغت نوجونان و جوانان در زمینه آموزشی مهارت های فنی وحرفه ای و تقویت مهارت های فردی و اجتماعی نوجوانان و جوانان سبب افزایش توانایی علمی و عملی روانی و اجتماعی آنان شده و عاملی موثر در اشتغال جوانان و پیشگیری از رفتارهای پرخطر نظیر اعتیاد خواهد بود.

ارسال نظرات