خبرهای داغ:

برگزاری اولین نمایشگاه تخصصی تسهیلات و ملزومات ازدواج در اصفهان

اولین نمایشگاه تخصصی تسهیلات و ملزومات ازدواج (جهیزیه، تشریفات و مؤسسات وابسته) از 12 تا 17 تیر ماه در محل نمایشگاه های اصفهان واقع در پل شهرستان برگزار می شود.
کد خبر: ۸۷۰۲۷۷۴
|
۰۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، این نمایشگاه در اولین سال برگزاری خود میزبان بیش از 90 مشارکت کننده در زمینه هایی چون مؤسسات تشریفاتی مرتبط با ازدواج، مؤسسات مشاوره قبل از ازدواج، تالارها، آتلیه های عکاسی، آرایشگاه ها، مزون های لباس عروس و نیز فروشگاه های عرضه کننده انواع سفره عقد و آینه و شمعدان، انواع لوازم خانگی، فرش ماشینی، لوستر و مبل خواهد بود.

مشارکت کنندگان مذکور در فضایی به مساحت 5000 مترمربع در دو سالن شیخ بهایی و میرداماد به عرضه محصولات و خدمات خود در زمینه تسهیلات و ملزومات ازدواج می پردازند.

همچنین سه کارگاه آموزشی با عناوین کلیدهای عشق در ازدواج با سخنرانی استاد حسن پور، معیارهای ازدواج موفق با سخنرانی خانم دکتر عشقی و کارگاه ازدواج شاد و پایدار با سخنرانی استاد عشقی نژاد به ترتیب در ساعت 22 روزهای 13، 14 و 15 تیرماه به صورت رایگان در سالن همایش های محل برگزاری نمایشگاه برپا می شود که با جلسات پرسش و پاسخ نیز همراه خواهد بود.

مشارکت کنندگان بخش لوازم خانگی نمایشگاه نیز تسهیلات 10 میلیون تومانی در قالب وام قرض الحسنه را برای بازدیدکنندگان به ویژه زوج های جوان در نظر گرفته اند.

این نمایشگاه طی ساعت 17 تا 23 میزبان بازدیدکنندگان عزیز خواهد بود.

ارسال نظرات