دوران کنونی ، عصر بیداری و روشنگری اسلامی است و فلسطین درکانون این خیزش اسلامی قرار گرفته است.
کد خبر: ۸۷۰۲۷۹۳
|
۰۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی قدس، کارکنان و کتابداران کتابخانه های عمومی استان اردبیل بیانیه ای صادر کردند که متن این بیانیه به شرح ذیل است:

فلسطین پیشانی جهان اسلام در مقابله با ابرقدرت های زر و زور و تزویر دنیاست؛ فلسطین خط مقدم مبارزه مسلمین و آزادی خواهان جهان علیه خطرناک ترین اندیشه تاریخ ، یعنی صهیونیسم جهانی و ریشه تمام بحران های خاورمیانه است . بی تردید سرنوشت فلسطین مسیر آینده جهان اسلام را رقم خواهد زد و از این روست که در سخنان و اندیشه والای حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و علمای بزرگوار و مراجع عظام و اندیشمندان اسلامی ، کلید حل مشکلات مسلمانان و مهم ترین مسئله ی دنیای اسلام ، فلسطین است که باید همواره مورد توجه و اهتمام امت اسلامی قرار گیرد .

دوران کنونی ، عصر بیداری و روشنگری اسلامی است و فلسطین درکانون این خیزش اسلامی قرار گرفته است. بیش از 60 سال از اشغال قطعه ای مهم ، مقدس و ایدئو استراتژیک جهان اسلام می گذرد و ملت مظلوم فلسطین همچنان دوران های پر محنتی را با آزمون های گوناگون میگذرانند؛ از مقاومت های مظلومانه و آوارگی و غربت و مشاهده نابودی خانه و کاشانه و قتل عام عزیزان خود و کودکان و زنان بی پناه تا روی آوردن بعضی سران سازشکار و ساده اندیش عرب به معامله های بی فرجام سیاسی و قمار سراسر باخت در مذاکرات ننگین به اصطلاح صلح با اشغالگران و واسطه قراردادن حامیان اصلی قصابان صبرا و شتیلا و دیریاسین و غزه و خیانت بعضی از زمامداران کشورهای منطقه و ....

در چنین دورانی حمایت مادی و معنوی و پشتیبانی از مجاهدان و جهادگران فلسطینی در دفاع مقدس در مقابل غده سرطانی منطقه ، حمایت از شان و منزلت و افتخار جهان اسلام است که و این وظیفه، مسئولیت ملت ها ، دولت ها ، علما و نخبگان و روشنفکران اسلامی و عموم مسلمانان را دوچندان کرده است. در این میان ملت و دولت جمهوری اسلامی که پرچم حمایت راستین از فلسطین را بر دوش دارد ، همتی مضاعف را در این راستا به عهده دارد، و حضور پر شور در راهپیمایی روز قدس یکی از جلوه های آن است .

کارکنان وکتابداران کتابخانه های عمومی استان اردبیل که همواره درکنار صفوف مردم شهید پرور استان بوده اند، ضمن محکوم نمودن جنایت های رژیم غاصب صهیونیستی، در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان همراه با امت روزه دارو مردم غیور استان اردبیل به صحنه خواهند آمد و بار دیگر انزجار خود را از صهیونیسم و حامیان آنها اعلام خواهند نمود و از عموم مردم روزه دار برای حضوری پرشورتر از گذشته در راهپیمایی روز قدس دعوت می نمایند. امید است که روزی شاهد آزادی قدس شریف و بازگشت آن به آغوش دنیای اسلام باشیم. انشاءاله.

کارکنان وکتابداران کتابخانه های عمومی استان اردبیل


ارسال نظرات