خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام سجاد(ع)قزوین:

راهپیمایی روز قدس نشانگر ایستادگی مسلمین در مقابل دشمن است

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام سجاد(ع)قزوین اظهار کرد: : مردم با حضور خود در راهپیمایی این روز، به مردم فلسطین نشان می دهند تنها نیستند و مسلمانان جهان اعم از کوچک و بزرگ، زن و مرد همواره در کنارشان هستند و از آن ها حمایت می کنند.
کد خبر: ۸۷۰۲۸۱۰
|
۰۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۵

حجت الاسلام عدالتی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام سجاد(ع)قزوین در گفت و گوی اختصاصی خود با خبرگزاری بسیج در قزوین در ارتباط با روز قدس گفت:  روز قدس، روز مقابله مستضعفین با مستکبرین است.

وی بیان کرد: روز قدس، روز کوتاه کردن دست اسرائیل از فلسطین است، قدس از روز های مهم و تعیین کننده برای همه جهانیان است که می تواند سبب بیداری ملت ها گردد.

این مسئول اظهار کرد: طبق فرمایش امام راحل و هم چنین مقام معظم رهبری همه ی مسلمانان جهان باید برای دفاع از مردم مظلوم فلسطین، ایجاد همبستگی و وحدت بیشتر بین مسلمانان و نیز تاثیری که این روز در سرنوشت همه ی مسلمانان دارد.

 مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام سجاد(ع) متذکر شد:  روز قدس باید همچون شب قدر برای مسلمین مهم و با ارزش باشد؛ چرا که به حمایت از مسلمانان بی دفاع در آموزه های دینی تاکید فراوانی شده است.

این مقام مسئول با تاکید بر حضور در راهپیمایی روز قدس خاطرنشان کرد: ما باید در این روز با تمام قوا در راهپیمایی روز قدس شرکت کرده و انزجار و برائت خود را از رژیم ستمگر صهیونیست به تمام جهان نشان دهیم.

عدالتی تصریح کرد: با توجه به افزایش وحدت بین مسلمانان ، اسرائیلی ها آزار و اذیتشان نسبت به مردم فلسطین بیشتر شده است.

اسرائیلی ها با افزایش ظلم هایشان، نفرت بیشتری از خود را در اذهان جهانیان به وجود می آورند و سبب بدتر شدن سرنوشت خود می شوند؛ همانطور که در قرآن نیز آمده است«خداوند سرنوشت هیچ ملتی را تغییر نمی دهد مگر این که خودشان بخواهند».

این مقام مسئول روز قدس را روز ایستادگی مسلمانان در مقابل دشمن دانسته و خاطر نشان کرد: مردم با حضور خود در راهپیمایی این روز، به مردم فلسطین نشان می دهند تنها نیستند و مسلمانان جهان اعم از کوچک و بزرگ، زن و مرد همواره در کنارشان هستند و از آن ها حمایت می کنند.

1102/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار