خبرهای داغ:
رئیس هیأت‌‌ تنیس روی‌میز استان قم خبر داد
رئیس هیأت‌‌ تنیس روی‌میز استان قم از اعزام سه تیم به نمایندگی از قم برای حضور در رقابت‌های پینگ پنگ مردان و بانوان کشور خبر داد.
کد خبر: ۸۷۰۲۸۲۳
|
۰۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، محمدقاسم عموئیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در قم، اظهار کرد: بخش‌نامه مسابقاتی که قرار است بعد از ماه مبارک رمضان در رده‌های سنی مختلف هر دو بخش آقایان و بانوان به انجام برسد، با شرایط و نحوه حضور و برگزاری رقابت‌ها به هیأت‌‌ تنیس روی‌میز قم ارسال شده است.

وی در ادامه با بیان اینکه مسابقات آزاد آقایان و قهرمانی رده سنی جوانان دختر کشور به میزبانی هیأت‌‌ تنیس روی‌میز استان لرستان و در شهر خرم آباد برگزار می‌شود، اضافه کرد: با برگزاری رقابت‌های انتخابی در سطح استان ترکیب هر دو تیم قم برای حضور در این مسابقات مشخص شده است.

رئیس هیأت‌‌ تنیس روی‌میز استان قم بیان کرد: برای برگزاری رقابت‌های آزاد و دسته سوم رده سنی بزرگسالان بخش آقایان و همچنین پیکارهای قهرمانی رده سنی جوانان دختر کشور در خرم‌آباد به شکلی برنامه‌ریزی شده است که ابتدا مسابقات بخش آقایان به انجام می‌رسد.

وی یاد آور شد: هیأت‌‌ تنیس روی‌میز استان لرستان ابتدا میزبان مسابقات آزاد و دسته سوم بزرگسالان مردان ایران است و سپس با حضور دختران جوان و مستعد پینگ پنگ از استان‌های سراسر کشور که یکی از آنها تیم هیأت‌‌ قم خواهد بود، مسابقات و قهرمانی جوانان دختر کشور برگزار می‌شود.

عموئیان افزود: مسابقات آزاد و دسته سه بزرگسالان مردان کشور روزهای 27 تا 29 تیرماه در خرم‌آباد برگزار می‌شود که بر اساس بخشنامه ارسالی از سوی فدراسیون ویژه این مسابقات، هیات‌های استانی تا بیستم تیر ماه فرصت دارند اسامی بازیکنان خود را مطابق با سهمیه‌های تعیین شده معرفی کنند.

وی یاد آور شد: با توجه به اینکه هیأت‌‌ تنیس روی‌میز استان لرستان در دومین میزبانی خود در سال جاری پذیرای برترین بازیکنان جوانان دختر کشور است، این رقابت‌ها روزهای دهم تا سیزدهم مرداد ماه برگزار می‌شود و هیات‌های استانی تا دوم مرداد برای معرفی تیم خود به کمیته مسابقات فدراسیون تنیس روی‌میز فرصت دارند. 

رئیس هیأت‌‌ تنیس روی‌میز استان قم بیان کرد: دیگر رقابتی که پیش‌روی پینگ پنگ‌بازان استان قم قرار دارد، در رده سنی جوانان بخش پسران برگزار می‌شود و با توجه به مهلتی که فدراسیون تنیس روی‌میز در نظر گرفته، امروز آخرین مهلت اعلام آمادگی استان‌ها است و ما نیز نفرات خود را معرفی می‌کنیم.

وی خاطرنشان کرد: مسابقات تنیس روی‌میز قهرمانی رده سنی جوانان پسر کشور روزهای هفدهم تا بیستم تیر ماه به میزبانی هیأت‌‌ تنیس روی‌میز استان فارس و در شهر شیراز برگزار می‌شود و هیات‌های استانی تا امروز چهارشنبه نهم تیر ماه برای ارسال فرم آمادگی خود فرصت دارند.

عموئیان در پایان اظهار کرد: مسابقات قهرمانی تنیس روی‌میز رده سنی جوانان پسر کشور از هفدهم تیرماه به مدت چهار روز در خانه پینگ پنگ شیراز برگزار می‌شود و نمایندگان قم در جدال با رقبای خود از سایر استان‌ها برای کسب عناوین برتر سه بخش تیمی، انفرادی و دو نفره با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.
ارسال نظرات