خبرهای داغ:
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان میامی:

کمپ کوهنوردی در میامی ایجاد خواهد شد

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان میامی گفت:‌یکی از برنامه های اداره ورزش و جوانان برای هیات کوهنوردی میامی را ایجاد و احداث کمپ کوهنوردی با هدف بهره گیری از ظرفیت های بالای شهرستان در این عرصه دانست.
کد خبر: ۸۷۰۲۸۳۷
|
۰۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از میامی، مقداد تیموری در دیدار با اعضاء هیئت کوهنوردی شهرستان میامی به ظرفیت بالای شهرستان میامی در زمینه کوهنوردی اشاره کرد وگفت: امیدواریم با کمک هیات های مختلف ورزشی از جمله هیات کوهنوردی از ظرفیت های موجود در شهرستان بهره کافی را ببریم.

وی افزود:یکی از برنامه های اداره ورزش و جوانان برای هیات کوهنوردی ایجاد و احداث کمپ کوهنوردی می باشد که امیدواریم بتوانیم با همکاری و همفکری چنین جایگاهی در شهرستان میامی ایجاد و با بهره گیری از ظرفیت کمپ تلاش در جذب کوهنوردان از دیگر شهرها و استان های ایران برای صعود به کوه قبله و دیگر قلل شهرستان داشته باشیم.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان میامی با اشاره به پراکندگی جغرافیایی شهرستان میامی،تصریح کرد:با توجه به فاصله بخش کالپوش و فرومد از مرکز شهرستان هیات کوهنوردی در این بخش ها و بخش مرکزی نماینده ای تعیین نماید که در صعود های مختلف شهرستانی و استانی از کلیه کوهنوردان کل شهرستان استفاده نمائیم.

مسئول هیات کوهنوردی شهرستان میامی نیز در این دیدار ضمن تبریک به انتخاب رئیس جدید اداره ورزش شهرستان میامی، اظهار داشت: شهرستان میامی ظرفیت های خوبی در زمینه ورزشی دارد و امیدواریم با حضور رئیس جدید امر ورزش و جوانان را با وحدت و همدلی پیگیری كنيد و هیات کوهنوردی آمادگی خود را در این زمینه اعلام می دارد.

مجید شاهی نیان گفت:در جلسه مجمع هیات کوهنوردی استان توانستیم مصوبه احداث یک دیواره سنگ نوردی را برای میامی اخذ كنيم که امیدواریم با پیگیری های اداره ورزش این امر را نیز عملی كنيم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها