جانشین فرمانده سپاه کربلا در گفتگو با«بسیج مازندران»:
جانشین فرمانده سپاه کربلا مازندران گفت:روز قدس که یادگار ارزشمند امام راحل است نماد یکپارچگی امت های مسلمان و مظلوم جهان در برابر رژیم صهیونیستی است.
کد خبر: ۸۷۰۲۸۶۹
|
۰۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، جانشین فرمانده سپاه کربلا با اشاره به  اهمیت حضور مردم انقلابی مازندران در مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس و زنده داشتن مبارزه با صهیونیست گفت: حضرت امام خمینی(ره) قدس را متعلق به اسلام و فلسطین را پاره تن آن می دانست.

سرهنگ پاسدار حسین محمدرضایی در گفتگو با خبرنگار بسیج ،حضور در راهپیمایی روز قدس را ضرورت جامعه اسلامی برای ایجاد انسجام و یکپارچگی مظلومان از شر استکبار و چپاول گران دانست و افزود: ضرورت دارد مسلمین به این موضوع حساسیت نشان داده و نسبت به این موضوع بی تفاوت نباشند.

جانشین فرمانده سپاه کربلا مازندران با اشاره به اقدام جنایتکارانه و وحشیانه کشتار و به خاک و خون کشاندن زنان، کودکان و مردم بی دفاع فلسطین و قدس شریف یادآور شد: رژیم منحوس و نجس صهیونیسم جنایتکار به منظور اختلاف افکنی، هراس و تشدد در اجتماع مسلمین هر روز اقدامی ددمنشانه از خود نشان می دهد تا از این طریق وحشت و ناامنی را در بین جامعه مبارز ایجاد کند.

سرهنگ محمدرضایی حضور آحاد مردم استان در راهپیمایی روز قدس را برقراری رابطه با مظلومان و انزجار از متجاوزان و مستکبران ضد بشری خواند و ادامه داد: راهپیمایی در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان که یادگار ارزشمند امام راحل است نماد یکپارچگی امت های مسلمان و مظلوم جهان است، لذا شرایط امسال می طلبد تا مردم با حضور بالای خود در مراسم روز قدس زمینه انهدام و نابودی کفر و رژیم غاصب صهیونیزم را فراهم کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها