خبرهای داغ:
کد خبر: ۸۷۰۲۸۸۴
|
۰۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۹

روز جهانی قدس به معنای احیای ارزش ها و فرهنگ اسلامی در ظلم ستیزی و مبارزات ضد صهیونیستی است؛ چرا که تنها فرهنگ و ارزش های اسلام، توان مبارزه با ظلم و استکبار و استعمار را دارد.

روز جهانی قدس، یعنی تک تک مسلمانان، حتی با دست خالی و مشت های گره کرده خود، با پشتوانه ایمان و معنویت، می توانند نیرویی مؤثر علیه صهیونیسم بین الملل باشند.

روز جهانی قدس، یعنی مقاومت دینی و مردمی حزب الله در برابر جریان ناسیونالیستی و سازش کارانه حکام عرب.

روز جهانی قدس، یعنی جهانی سازی اسلامی مسئله فلسطین در برابر طرح غربی سازی آن.

روز جهانی قدس، یعنی ایجاد موج سیاسی، اجتماعی و فرهنگی در جهان اسلام، با هدف خنثی کردن موج تبلیغی و رسانه ای صهیونیستی.

روز جهانی قدس، یعنی خیزش مسلمانان در برابر ائتلاف تاریخی یهودیان صهیونیست و منافقین.

و روز قدس امسال در شرایطی متفاوت برگزار می گردد ، در حالیکه حکام مرتجع عرب با بمباران پی در پی مردم بی دفاع یمن و به خاک و خون کشیدن کودکان و زنان بی گناه سعی در پنهان کردن حق دارند ، زمانی که خبر اخراج آیت الله شیخ عیسی قاسم از موطن خود قلب مسلمانان دنیا را به رنج آورده است و زمانی که فتنه ای به نام داعش اما با نام اسلام و به کام استکبار جهانی سعی در مخدوش ساختن اسلام عزیز دارد شرکت در راهپیمایی روز قدس اهمیت ویژه ای خواهد یافت .

سپاه حضرت جوادالائمه (ع) از آحاد مردم غیور استان خراسان شمالی جهت شرکت در راهپیمایی روز قدس دعوت بعمل می آورد تا بار دیگر با فریاد مرگ بر اسرائیل خشم و انزجار خود را از رژیم منحوس صهیونیستی به گوش جهانیان برسانند با شد که در آینده ای نه چندان دور این غده چرکین از صحنه روزگار محو گردد.

وعده ما راهپیمایی عظیم و دشمن شکن روز قدس

روابط عمومی سپاه حضرت جوادالائمه(ع) خراسان شمالی

ارسال نظرات
پر بیننده ها