رژیم جعلی صهیونیست و مدافعان درمانده‌اش باید بدانند که با گذر زمان بیش از پیش در منجلاب خودساخته زور و تزویر و ستم و کفر خود غرق می‌شوند.
کد خبر: ۸۷۰۲۹۰۷
|
۰۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل متن این بیانیه به شرح ذیل است:

 "یا اَیُّهَاالَّذینَ آمَنوُا اِن تَنصُرَالله یَنصُرکُم وَ یُثَبِّت اَقدامَکُم"

رژیم غاصب صهیونیستی سردمداران زر و زور و تزویر به سر کردگی شیطان بزرگ دول غرب، مردم مظلوم فلسطین را به مسلخ بردند و متأسفانه بعضی سران شکم باره و دنیاطلب عرب شاهد تجاوز، قتل و نسل­کشی مردم غیر­نظامی و بی­پناه فلسطین هستند و افتخار نوکری و خوش­خدمتی شیاطین بر سینه دارند.رژیم جعلی صهیونیست و مدافعان درمانده‌اش باید بدانند که با گذر زمان بیش از پیش در منجلاب خودساخته زور و تزویر و ستم و کفر خود غرق می‌شوند و از خود تنها چهره‌ای منفور،ضعیف، منزوی و ترسو برجای خواهند گذاشت...

متخصصین، مهندسین سختکوش و بسیجیان غیور این مرز و بوم در کنار آحاد مردم آگاه و اقشار بصیر در راستای تجدید عهد با رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله خامنه‌ای، در حمایت از مظلومیت و ابراز انزجار از سلطه طلبی و خونخواری اسرائیل، در راهپیمایی روز قدس شرکت می‌کنند تا به جهانیان بفهمانند که قبله نخست مسلمین هرگز در چنگال پلید ستم باقی نمی‌ماند».

بنابراین ما مهندسین بسیجی استان اردبیل نيز هماهنگ با نداي قلبي همه ستم‌ديدگان جهان در راهپيمايي عظيم روز قدس قطره‌وار، اقيانوس مردمي را همراهي كرده، انزجار خود را از همه ستمگران و خودكامگان در هر زمين و زمان اعلام خواهيم نمود.

درود بر روح الله، سلام بر حزب الله

ارسال نظرات