بیانیه سازمان بسیج دانش آموزی استان اردبیل به مناسبت روز جهانی قدس

امروز نه فقط آن روز مبارک در جامعه‌ جهانی نهادینه و در تاریخ جهان ثبت و ضبط شده است بلکه برکات و دست‌آوردهای جهانی و منطقه‌ای آن، یعنی اقتدار و عظمت مسلمانان در برابراستبداد جهانی یکی پس از دیگری به نمایش گذاشته می‌شود.
کد خبر: ۸۷۰۲۹۱۰
|
۰۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، سازمان بسیج دانش آموزی استان اردبیل در آستانه‌ی روز جهانی قدس با حضور و مشارکت پرشور دانش آموزان همگام با سایر اقشار جامعه در راهپیمایی سراسری روزجهانی قدس، بار دیگر بیزاری و برائت خود را از صهیونیسم، آمریکا و هم‌پیمانان آنها اعلام و عهد خود را با آرمان آزادسازی بلاد اسلامی بویژه سرزمین قدس و فلسطین تجدید می نماید.

امام خمینی (ره ) : روزقدس روز حیات اسلام است. روز قدس روزی است که باید به همه‌ ابرقدرت‌ها هشدار بدهیم اسلام دیگر تحت سیطره‌ی شما، به واسطه‌ی عمّال خبیث شما واقع نخواهد شد، روز جهانی قدس روز فریاد رهایی فلسطین از چنگال صهیونیست‌های غارتگرو روز مقابله مستضعفین بامستکبرین است.

روز قدس میراث گران‌بهای بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی و نشانی از عمق دور اندیشی و هوشمندی امام خمینی (ره) است که بیانگر اعتقاد و پایبندی‌اش به اندیشه وحدت و انسجام اسلامی در مقابل زورگویان عرصه جهانی است. استقبال جهانیان بویژه مسلمانان از روز جهانی قدس و برپایی یک همایش بزرگ تاریخی در سراسر عالم، به منزله‌ی اعلام موضع واحد و یکپارچه مردم جهان، نه فقط علیه دولت جعلی و غاصب اسرائیل بلکه وضعیت و شرایط حاکم بر جهان، یعنی سیطره‌ سیاسی، اقتصادی و فرهنگی مشتی صهیونیست بر ارکان قدرت نظام سلطه است.آنچه امروز در سراسر بلاد اسلامی مشاهده می‌شود حاصل توطئه‌ هایی است که از سوی برنامه‌ریزان و سیاست گزاران صهیونیست در عرصه‌ی جهانی تدوین و طراحی شده است. اعمال سیاست‌های ضدانسانی، فشار، تحریم، تهدید، جنگ روانی و تبلیغاتی تا مذاکره و گفتگو با ایران اسلامی، از یک طرف نشانه‌ی اقتدار و عظمت گفتمان انقلاب اسلامی و از طرف دیگر هراس و وحشت غارتگران صهیونیست از شکوفایی تمدن اسلامی به پرچمداری ایران است .

امروز نه فقط آن روز مبارک در جامعه‌ جهانی نهادینه و در تاریخ جهان ثبت و ضبط شده است بلکه برکات و دست‌آوردهای جهانی و منطقه‌ای آن، یعنی اقتدار و عظمت مسلمانان در برابراستبداد جهانی یکی پس از دیگری به نمایش گذاشته می‌شود.حوادث عراق، سوریه، مصر،لبنان، بحرین، یمن، فلسطین و ... به خوبی نشان می‌دهد که آنها نه تنها نتوانسته‌اند و نمی‌توانند آتشفشان خشم امت اسلامی را خاموش و امواج خروشان نهضت اسلامی را درهم بشکنند بلکه با همه‌ دسیسه‌های منطقه‌ ای و جهانی قادر نبوده‌اند یاد فلسطین وآرمان آزادی قدس شریف را از فکر و باور مسلمانان حذف کنند و رژیم جعلی و غاصب اسراییل را به عنوان کانون بحران منطقه، از سقوط و نابودی نجات دهند .

سازمان بسیج دانش آموزی استان اردبیل در آستانه‌ی روز جهانی قدس از آحاد مردم بیدار و روزه دار ایران اسلامی بویژه دانش آموزان عزیز و همیشه در صحنه استان اردبیل، خانواده های معظم شهدا ،ایثارگران و بسیجیان سلحشور دعوت می‌نماید با حضور و مشارکت در راهپیمایی سراسری روزجهانی قدس ضمن ابراز انزجار ونفرت خود از سردمداران زور و زر و تزویر به تبعیت از فرامین حضرت امام خمینی (ره) و رهبر معظّم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی خامنه ای(مدظله العالی)، بار دیگر بیزاری و برائت خود را از صهیونیسم، آمریکا و هم‌پیمانان آنها اعلام و عهد خود را با آرمان آزادسازی بلاد اسلامی بویژه سرزمین قدس و فلسطین تجدید نمایند .

سازمان بسیج دانش آموزی سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل

ارسال نظرات
آخرین اخبار