مدیر کانون فرهنگی امام علی(ع) شهر رودیان

انجام برنامه های فرهنگی هنری ورزشی برای نوجوانان در قالب طرح جوانه های صالحین

مدیر کانون فرهنگی امام علی(ع) شهر رودیان گفت: در قالب طرح جوانه های صالحین در طول ماه مبارک رمضان برای نوجوانان و جوانان شهر رودیان برنامه های متنوع فرهنگی هنری ورزشی در حال برگزاری است.
کد خبر: ۸۷۰۲۹۱۹
|
۰۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۲
علی عامری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با اشاره به اقدامات انجام شده کانون فرهنگی امام علی(ع) در قالب طرح جوانه های صالحین بسیج در شهر رودیان اظهار کرد: در طول ماه مبارک رمضان با حضور بیش از 60 نوجوان و جوان برنامه های فرهنگی هنری ورزشی و معرفتی بصیرتی در قالب طرح جوانه های صالحین در شهر رودیان در حال برگزاری است.

وی افزود: این برنامه با همکاری پایگاه ثارالله و حوزه بسیج روستایی نجف اشرف در محل کانون فرهنگی امام علی(ع) رودیان در حال برگزاری است.

عامری با تشریح برنامه های این کانون در قالب طرح جوانه های صالحین بسیج گفت: فراخوان اعضا از بعد از افطار با برگزاری جلسات حلقه های صالحین آغاز می شود و در این جلسات شرکت کنندگان در قالب پخش کلیپ های مختلف فرهنگی سیاسی قرآنی و معرفتی بصیرتی به مدت قریب به سه ساعت در این جلسه در هفته 3 شب و هر شب به مدت سه ساعت برای شرکت کنندگان حلقه صالحین در قالب پخش کلیپ و سخنرانی برگزار می شود.

وی خاطر نشان کرد: بعد از کلاس حلقه صالحین اعضا در قعالیت های ورزشی تا ساعت 3 بامداد شرکت می کنند که این فعالیت های ورزشی با برنامه ریزی انجام شده والیبال،فوتسال،فوتبال دستی،تنیس روی میز و استخر می باشد که در طول هفته این برنامه های ورزشی برنامه ریزی شده و اجرا می شود.

مدیر کانون فرهنگی امام علی(ع) با بیان اینکه رهبری دغدغه اولشان کار فرهنگی است بیان کرد: انجام کار فرهنگی با نشستن انجام نمی شود و نیاز به دلسوزی و و قت گذاری و دنبال کردن و پیگیری دارد و باید به کار فرهنگی اینگونه نگاه کرد.

وی با بیان اینکه امروز نوجوان و جوان ما نیاز به حمایت و انجام برنامه های فرهنگی اثرگذار دارد بیان کرد: این برنامه ای که ما در حال انجامش هستیم بسیار اثرگذار بوده و خانواده ها بسیار راضی هستند که مشخص است فرزندشان در یک بازه زمانی چه فعالیتی انجام می دهد.

عامری عنوان کرد: تلاش داریم این برنامه در بعد از ماه مبارک رمضان برگزار شود با این تفاوت که حلقه های صالحین بعد از نماز مغرب و عشاء در مساجد شهر رودیان برگزار و برنامه های ورزشی نیز به ساعات عصر منتقل می شود تا نوجوان و جوانان اوقات فراغت خود را به خوبی بگذرانند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار