خبرهای داغ:
نماینده مردم شهرستان های میامی و شاهرود در مجلس شورای اسلامی:
نماینده مردم شهرستان های میامی و شاهرود در مجلس شورای اسلامی با اشاره وضعیت سیاسی ایران در جهان و منطقه خاورمیانه،تصریح کرد :ایران گلستانی در حلقه اتش است که با محوریت رهبری و حمایت مردم در این منطقه پر خطر در امنیت و ارامش است
کد خبر: ۸۷۰۲۹۳۲
|
۰۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از میامی،سیدحسن حسینی شاهرودی در جمع مردم ميامي در مسجد جامع ،ابراز داشت:امثال شهید موسوی ها بودند که باعث روشنگری مردم و باعث انقلاب شکوهمند اسلامی ایران شدند و روز فرهنگی میامی روز خوبی نامگذاری شده است که سالروز شهادت یکی از بزرگان این شهرستان است.

نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر ضرورت اطلاع رسانی برای مردم بویژه جوانان و نوجوانان از فعالیتهای مختلف در ابتدای انقلاب اسلامی،افزود:عناصر فرهنگی ما نباید در این امر کوتاهی کنند و باید جوانان بروند ببینند که نظام اسلامی ایران چه سختی هایی کشیده است و چه مشکلاتی را طی کرده است تا به این مقطع زمانی رسیده است.

حسینی در ادامه با اشاره وضعیت سیاسی ایران در جهان و منطقه خاورمیانه،تصریح کرد :ایران گلستانی در حلقه اتش است که با محوریت رهبری و حمایت مردم در این منطقه پر خطر در امنیت و ارامش است .

وی در ادامه با بیان اینکه داعش جمع کل فرق انحرافی است ،اظهار داشت:هدف کلی از تشکیل داعش در عراق و سوریه و در تمام منطقه را برای به خطر انداختن و برای رسیدن به ایران است و هدف اصلی از تشکیل داعش مقابله با ایران است.

عضو خانه ملت در پایان به موضوع نفوذی ها اشاره کرد و یادآور شد:نفوذی ها در بین خود ما هستند و در بین مردم و دربین جامعه هستند این نفوذی ها و مردم و اقشار جامعه باید با بصیرت و روشنگری خود این جریان نفوذی را شکت دهند.

نماینده مردم شهرستان های میامی و شاهرود در مجلس شورای اسلامی درخاتمه به قضایای دریافت های نجومی بعضی از مدیران ارشد اشاره کرد و تاکید کرد:با مردم باید شفاف باشیم و مردم باید روشن باشند و بصیرت داشته باشند و باید گفت مدعیان دولت پاک در قضایای دریافت های نجومی چه کاری کرده اند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها