خبرهای داغ:
امام جمعه موقت قزوین:

حقوق‌های نجومی مایه تاسف و قباحت است

امام جمعه موقت قزوین اظهار کرد: این موضوع به عنوان یک دمل چرکین مایه شرمندگی در نظام جمهوری اسلامی است که از اهداف اصیل آن پیاده کردن عدل علوی در جهان می باشد.
کد خبر: ۸۷۰۲۹۴۶
|
۰۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، همت حوزه ولی عصر (عج)  سپاه ناحیه امام حسن ع قزوین نشست مودت با حضور امام جمعه موقت قزوین ، نمایندگان مجلس شورای اسلامی،  اعضای شورای شهر قزوین ،فرماندهان حوزه‌ها و پایگاه ها درحسینیه این حوزه برگزار گردید.

 امام جمعه موقت قزوین گفت: حضرت علی (ع) خود را موظف میدانست که از حق دفاع کند وبراین نکته تاکید داشتند فردای قیامت هرکس با هرگروه بود محشور خواهد شد، افتخار شیعه این است که امام علی (ع) رادارد وبا او محشور خواهد شد .

وی افزود : چرا باید بعضی از  مسئولین در نظام جمهوری اسلامی  حقوق چند ده میلیونی بگیرند واین  در حال است که بعضی  از مردم به نان شب خود محتاج اند، نمایندگان مجلس قوانین مربوط به حقوق و دست مزدها را مورد بازنگری قرار داده و با ابزار قانون مسیرهای سوء استفاده متخلفان را مسدود کنند.

حجت الاسلام علی قابل امام جمعه موقت قزوین با اشاره به تاکید رهبر انقلاب مبنی بر لزوم پیگیری حقوق های نجومی برخی افراد اظهار کرد: اینکه رهبر معظم انقلاب به شخصه وارد این موضوع شده و خواستار پیگیری و رسیدگی به بحث فیش های ده ها میلیونی شده اند نشان دهنده قباحت بالای موضوع است.

وی افزود: ورود معظم له از جایگاه رهبری و تذکر به مسئولان در خصوص پیگیری فیش های نجومی در راستای حفظ نظام و انقلاب است چرا که امام راحل فرمودند »حفظ نظام از اوجب واجبات است».

حجت الاسلام قابل با تاکید بر لزوم پیگیری مسئولان امر و برخورد با خاطیان تصریح کرد: این موضوع به عنوان یک دمل چرکین مایه شرمندگی در نظام جمهوری اسلامی است که از اهداف اصیل آن پیاده کردن عدل علوی در جهان می باشد.

این مسئول با بیان اینکه چرا باید در این نظام شاهد ویژه خواری عده ای باشیم گفت: اینکه برخی به خود اجازه می دهند امتیاز ویژه برای خود قائل شده و چنین حقوق و مزایایی را برای خود در نظر بگیرند جای شگفتی و تاسف دارد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین حمایت مردمی از نظام و حضور اقشار مختلف مردم در صحنه های مختلف نظام را پشتوانه اصلی انقلاب برشمرد و عنوان کرد: این انقلاب با مردم خود پنهان کاری ندارد و همواره به دنبال مشارکت حداکثری اقشار مختلف مردم در صحنه های مختلف است از این رو وجود برخی تخلف ها و ویژه خواری ها به باور و اعتقاد مردم لطمه وارد کرده و پشتوانه مردمی را از نظام خواهد گرفت.

امام جمعه موقت قزوین افزود: مسئولان باید هر چه سریعتر نسبت به این مسئله زشت واکنش نشان داده و این دمل چرکین را جراحی نمایند تا این لکه ننگ از دامن نظام پاک شود.

وی در  پایان با اشاره به فرارسیدن روز قدس اظهار کرد: نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز قدس یکی از یادگارهای امام خمینی(ره) است.

 ایشان با واجب دانستن شرکت در راهپیمایی روز قدس به عنوان یک وظیفه انسانی و اسلامی، از آحاد مختلف مردم قزوین  برای شرکت در راهپیمایی روز قدس دعوت کردند.

1008/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها