نماینده مردم خوی در مجلس در گفتگو با «بسیج»:
منتخب مردم در مجلس دهم گفت: مسئولان باید از هنر و هنرمندی دفاع کنند که ارزش ها را نادیده نگیرد و هنرش ریشه در ارزش ها داشته باشد اینکه از هنرمندان غیر متعهد و ضد ارزشی تجلیل شود نقطه ضعف جدی مسئولان است.
کد خبر: ۸۷۰۲۹۵۳
|
۰۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۹
سید تقی کبیری نماینده مردم خوی در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در دیدار با شاعران گفت: مقام معظم رهبری در این دیدار تاکید داشتند که باید از هنرمندان انقلابی حمایت شود.

وی افزود: اگرچه این بحث در بین شاعران و هنرمندان مطرح شد ولی در جاهای دیگر نیز ایشان بارها هشدار دادند که از جوان انقلابی و مومن حمایت جدی صورت گیرد.

کبیری اظهار داشت: مسئولان باید از هنر و هنرمندی دفاع کنند که ارزش ها را نادیده نگیرد و هنرش ریشه در ارزش ها داشته باشد اینکه از هنرمندان غیر متعهد و ضد ارزشی تجلیل شود نقطه ضعف جدی مسئولان است.

نماینده مردم خوی در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: کسی که در مسیر ضد ارزش ها قدم می گذارد باید جلویش گرفته شود مسئولان باید در حوزه نظارت جدی تر باشند نقاط ضعف بحث های قانونی باید حل شود، بخش های نظارتی در حوزه های فرهنگی باید کارساز باشند تا جلو خیلی از مسائل گرفته شود.

ارسال نظرات