هفدهمین قسمت برنامه «شیدایی» با حضور شهره سلطانی بازیگر نام آشنای کشورمان و همسرش، چهارشنبه شب به روی آنتن شبکه دو سیما می‌رود.
کد خبر: ۸۷۰۲۹۶۸
|
۰۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۵
به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی برنامه «شیدایی»، بعد از شب های قدر و ایام شهادت امیرمومنان علی(ع)، پخش برنامه شیدایی از شبکه دو سیما از سر گرفته می‌شود.

چهارشنبه 9 تیرماه بعد از گفت‌وگوی خبری، شاهد پخش هفدهمین قسمت این برنامه خواهیم بود.

مهمانان «شیدایی» امشب، شهره سلطانی بازیگر نام آشنای سینما و تلویزیون و همسرش، بهروز پناهنده خواهند بود.

سلطانی بازی در تتائتر را از سال 1366 آغاز کرد و سال 72 بود که با فیلمی به نام «عبور از تله» ساخته غلامرضا رمضانی وارد سینما شد.

از دیگر فیلم‌هایی که شهره سلطانی در آنها به ایفای نقش پرداخته می‌توان به زیگزاگ، شیرین، حس پنهان، تارا و تب توت فرنگی، این زن حرف نمی‌زند، قرمز و آدم برفی اشاره کرد.
او همچنین در مجموعه‌های تلویزیونی این خانه دور است، روزی روزگاری، ضلع ششم، شلیک نهایی و ترش و شیرین هم نقش‌آفرینی کرده است.

در این برنامه همچنین شاهد اجرای خواننده پاپ کشورمان، قاسم افشار خواهیم بود؛ او با تک آهنگ «وقف پرنده‌ها» به جمع خوانندگان مشهو کشورمان پیوست و بعدها آلبوم‌هایی همچون قرمزته، رنگارنگ، برای خاطر تو، سکوت خیس و خواب‌ گریه‌ها را منتشر کرد.

در آیتم «ساعت صفر عاشقی» نیز دکتر مسعود منصوری که مدال طلای مسابقات اختراعات ژنو برای شناساسی سلول‌های سرطانی را تقدیم موزه آستان قدس رضوی کرده حضور می‌یابد.

«شیدایی» ویژه برنامه ماه مبارک رمضان گروه فرهنگ و خانواده شبکه دو سیما، با تهیه‌کنندگی محمد نبهان و امیر شرافتی و اجرای عبدالله روا، هر شب بعد از گفت‌وگوی خبری به صورت زنده به روی آنتن می‌رود.

این برنامه با موضوع ازدواج آسان و اخلاق حسنه و با مشارکت موسسه مالی اعتباری عسکریه (ملل) تولید می‌شود.
ارسال نظرات