جانشین فرمانده سپاه کربلا در گفتگو با «بسیج مازندران»

حقوق نجومی برخی مدیران غیر قابل تحمل است/ پس گرفتن حقوق های نجومی التیام درد نیازمندان است

جانشین فرمانده سپاه کربلا با اشاره به حقوق نجومی برخی مدیران گفت:اینکه در جامعه و نظام اسلامی برخی با سوءاستفاده از مدیریت ها، حقوق های چند صد یا چندده میلیونی دریافت کنند قابل تحمل و قبول نیست.
کد خبر: ۸۷۰۲۹۷۶
|
۰۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، سرهنگ محمدرضایی درباره حقوق نجومی برخی مدیران در گفتگو با خبرنگار بسیج گفت: در همه ادوار این گونه مسائل وجود داشت و موضوع فساد اقتصادی و برداشت حقوق ماهیانه ی چند صدمیلیومنی برخی مدیران نباید به گونه ای قلمداد شود که کل مدیران در جامعه اسلامی ایران را مورد سوال برده و رنجش ایجاد کند.

جانشین فرمانده سپاه کربلا اظهار کرد: قطعا اکثریت مدیران جامعه اسلامی خالصانه و صادقانه خدمتگزار ملت هستند و از حقوق قانونی بهره می گیرند و حاضر نمی شوند ریالی از بیت المال را اضافه تر دریافت کنند.

وی افزود: اینکه در جامعه و نظام اسلامی برخی با سوءاستفاده از مدیریت ها، حقوق های چند صد یا چندده میلیونی دریافت کنند قابل تحمل و قبول نیست، زیرا چگونه می توان حرف از انسانیت به میان آورد و هموطنانی با گرفتاری، رنج، بی کاری، فقر و نداری نان شب خود را محتاج باشند.

سرهنگ حسین محمدرضایی ادامه داد: در نظام، حکومت و دولتی که اسلامی است برای مردم و مسئولین صادق و دلسوز غیر قابل قبول است که عده ای گرفتار بیکاری و درآمد بوده و به نان شب محتاج باشند و آن وقت برخی مدیران با دست برد به بیت المال از حقوق دهها یا صدها میلیونی نسبت به اکثریت جامعه بی تفاوت باشند.

این مسئول با اشاره به نظر مردم نسبت به سوء استفاده برخی مدیران گفت: مردم نمی پذیرند که در جامعه اسلامی مدیری به فکر منافع خود باشد و به مردم مستضعف جامعه فکری نکند.

و ی افزود: حتی شنیدن موضوع دریافت حقوق ماهیانه نجومی مدیران، درد و گرفتاری بیچارگان را می افزاید و برای هیچ کس قابل تحمل نیست، لذا دولتمردان باید نسبت به آن واکنش نشان دهند.

جانشین فرمانده سپاه کربلا عزل و مجازات مدیران متخلف را خواسته جامعه اسلامی دانست و تاکید کرد: اگر مجلس وارد کار شود و با تصویب طرح برگرداندن حقوق های ماهیانه نجومی به بیت المال اقدام کند می تواند تا حدودی درد محرومین و بیچارگان را التیام بخشند تا بخشی از گرفتاری نیازمندان به نان شب را مرتفع سازند.

سرهنگ محمدرضایی در پایان یادآور شد: اینکه حقوق های نجومی به افرادی تعلق گیرد که ماهیانه حقوقی کمتر ازیک ونیم میلیون تومان درآمد دارند به نظر می رسد با مشکل روبرو شود زیرا با توجه به اینکه کارگران و افرادی در جامعه زندگی می کنند که در لیست کارکنان نیستند و کمتر از 500 هزار تومان درآمد دارند باید لحاظ شود تا عدالت انجام گیرد.

 
انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها