کارشناس مذهبی و مبلّغ دینی:

نماز وسیله شادمانی روح و نشاط قلبی مؤمن است

آیت الله علوی در جمع کارکنان سپاه فارسان گفت: در دین مقدس اسلام نماز در راس همه اعمال و عبادات قرار گرفته و مرز میان کفر و ایمان است.
کد خبر: ۸۷۰۲۹۸۱
|
۰۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ کارشناس مذهبی و مبلّغ دینی در جمع کارکنان سپاه فارسان گفت: نماز در ﺗﻤﺎم ادﯾﺎن اﻟﻬﯽ ﺑﻪ ﻋﻨﻮان ﺑﺮﺗﺮﯾﻦ آﯾﯿﻦ ﻋﺒﺎدی و رﮐﻦ ﻣﻌﻨﻮﯾﺖ و وسیله ارﺗﺒﺎط ﺑﺎ ﺧﺪاوﻧﺪ ﻣﻄﺮح شده اﺳت.

آیت الله علوی، افزود: نماز مهمترین عمل دینی است که اگر قبول درگاه خداوند متعال شود، عبادتهای دیگر هم قبول می‏شود و اگر پذیرفته نشود اعمال دیگر هم قبول نمی‏شود.

علوی خاطرنشان کرد: نمازهای پنجگانه انسان را از گناهان پاک می‏کنند و سزاوار است که انسان نماز را در اول وقت بخواند و کسی که نماز را پست و سبک بشمارد سزاوار عذاب آخرت است .

وی اضافه کرد: نماز وسیله شادمانی روح و نشاط قلبی مؤمن است و در دین مقدس اسلام در راس همه اعمال و عبادات قرار گرفته و مرز میان کفر و ایمان است.

آیت الله علوی تصریح کرد: در آیات قرآن کریم، بیش از 122 آیه پیرامون نماز وارد شده است که دلالت بر اهمیّت این دستور الهی داردهمچنین تعبیراتی که در احادیث ائمه(علیهم السلام) در مورد نماز آمده همین مطلب را تایید می کند .

ارسال نظرات