کریمی قدوسی در گفتگو با «بسیج»:

ولنگاری فرهنگی برآیند شعارهای دولت یازدهم است

نماینده مردم مشهد با اشاره به وضعیت فرهنگی چند سال اخیر کشور گفت: به خصوص از سال 92 به بعد که دولت یازدهم با شعارهایی وارد شد، برآیند شعارها ولنگاری فرهنگی شد. یعنی اعتقادی که ملت اسلامی و انقلابی به دست آورده بودند با رفتار توأم با ساده انگاری و عادی پنداری دولت آرام آرام ارزش های ما را در معرض طوفان حوادث و بلاها و تهیدات و جنگ نرم دشمن قرار داد.
کد خبر: ۸۷۰۲۹۹۵
|
۰۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۲
جواد کریمی قدوسی نماینده مردم مشهد در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج گفت: کیلد واژ رهبری در به کار بردن ولنگاری فرهنگی مستند به رویدادهای تلخ عرصه فرهنگی در چند سال گذشته است که به شدت در جامعه احساس می شود.

وی افزود: به خصوص از سال 92 به بعد که دولت یازدهم با شعارهایی وارد شد، برآیند شعارها ولنگاری فرهنگی شد. یعنی اعتقادی که ملت اسلامی و انقلابی به دست آورده بودند با رفتار توأم با ساده انگاری و عادی پنداری دولت آرام آرام ارزش های ما را در معرض طوفان حوادث و بلاها و تهیدات و جنگ نرم دشمن قرار داد.

کریمی قدوسی تصریح کرد: این در حالی است که دولتها وقتی رأی مردم را می گیرند بخشی از حاکمیت می شوند و وظیفه دارند از ارزش های ملت دفاع کنند و اگر رخنه ای وجود دارد بپوشانند تا دشمن احساس نکند کشور بدون حصار است و به راحتی می توان به آن نفوذ کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار