خبرهای داغ:
امام جمعه قصرشیرین گفت: شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس یک تکلیف و واجب شرعی و عقلی است.
کد خبر: ۸۷۰۳۰۰۶
|
۰۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۰
حجت الاسلام علی ملکی روز چهارشنبه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از قصرشیرین اظهار کرد: مسلمانان برای ابراز خشم و انزجار از جنایت های رژیم صهیونیستی، باید با حضور گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس، همبستگی و اتحاد خود را به تمامی جهانیان نشان دهند.
وی با بیان اینکه یوم الله روز قدس، برای جهان اسلام و مسلمانان بسیار مهم، حساس و ویژه است، ادامه داد: یوم الله روز قدس در واقع روز استکبارستیزی و مبارزه با ظلم جهانی است.
وی اظهار کرد: همه مراجع تقلید حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس را واجب می دانند و از این رو مسلمانان باید شرکت در این راهپیمایی را همراه با فرایض نماز و روزه واجب بدانند.
وی بیان کرد: اگر نگاهی به پرچم ملعون اسراییل غاصب بیندازیم، روی این پرچم، دو خط از نیل تا فرات کشیده که برنامه این رژیم جعلی را برای اشغال همه کشورها نشان می دهد و نامگذاری روز جهانی قدس از سوی امام راحل، این برنامه ها و توطئه های این غده سرطانی را بی خاصیت کرده است.
امام جمعه قصرشیرین اضافه کرد: نام گذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس به ابتکار امام راحل، برای امنیت جهان اسلام است.
حجت الاسلام ملی خاطرنشان کرد: تدبیر امام راحل برای نام گذاری روز جهانی قدس، این رژیم جعلی را به یک مرداب گندیده تبدیل کرد، چرا که دید الهی امام برای آینده و به منظور گسترش نماد دفاع از مظلوم و رویا رویی با تروریسم جهانی و کشتار وحشیانه مردم بیگناه بود.
وی گفت: به طور یقین همه مردم مسلمان با همبستگی و اتحاد کامل برای دفاع از مظلومان عالم و مقابله با استکبار جهانی در راهپیمایی روز جهانی قدس، حضوری گسترده و دشمن شکن خواهند داشت.
ارسال نظرات