فرمانده سپاه بابلسر در دیدار با خانواده شهید مدافع حرم کریمیان:
فرمانده سپاه بابلسردر دیدار با خانواده حجت‌الاسلام «محمدامین کریمیان» پنجمین شهید مدافع حرم شهرستان بابلسر، اظهار کرد: امروز اقتدار نظام و هر آنچه که داریم را مدیون خون شهدا هستیم.
کد خبر: ۸۷۰۳۰۰۷
|
۰۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،سرهنگ پاسدار سیدموسی حسین‌نژاد در دیدار با خانواده حجت‌الاسلام «محمدامین کریمیان» پنجمین شهید مدافع حرم شهرستان بابلسر، اظهار کرد: امروز اقتدار نظام و هر آنچه که داریم را مدیون خون شهدا هستیم.

وی افزود: باید از روح مطهر حضرت امام(ره) و شهدا استمداد بطلبیم که در مسیر انقلاب و آرمان‌های شهدا ثابت قدم و استوار بمانیم و این وظیفه و رسالت مهم را به حول قوه الهی به سرانجام برسانیم.

فرمانده سپاه بابلسر تصریح کرد: خداوند را شاکرم که امروز فرصتی به ما جهت ادای احترام به صبر، بردباری و شکیبایی خانواده‌های معظم شهدا به‌ویژه این شهید بزرگوار و ترویج فرهنگ جهاد و شهادت عنایت فرمود.

وی در پایان با بیان اینکه شهدا مانند آیه‌های قرآن مقدس هستند، گفت: قرار است ما برای سربازانی کار کنیم که ندای مظلومیت اباعبدالله را در سال 61 هجری از لابه لای تاریخ شنیدند و برای یاری آن حضرت پای در رکاب جهاد کردند و آسمانی شدند.

 
انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها