مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه میثم در گفتگو با "بسیج" بیان داشت
مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه میثم از مرمت 20 باب منزل معسرین به همت بسیجیان این ناحیه خبر داد.
کد خبر: ۸۷۰۳۰۵۹
|
۰۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۸
ستوان دوم پاسدار محمد صلابتی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی، بیان داشت: اردوی جهادی با عنوان «یاوران رهبر»، در تابستان آغاز به کار کرد.
 
وی افزود: این اردوی هفت روزه با 20 نفر بسیجی از سطح پایگاه های حوزه های مقاومت بسیج سپاه ناحیه میثم در تخصص های کاری مختلف شکل گرفته است.

صلابتی فعالیت های این گروه را مرمت خانه های معسرین به تعداد 20 باب منزل با اقداماتی در قالب گچ کاری، کاشی کاری، سرامیک و سایر اقدامات ساختمانی ذکر کرد.
 
مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه میثم افزود: هدف از این اردوی جهادی ترویج روحیه دستگیری ضعفا و فقرا، ترویج روحیه خدمت‌گذاری، انجام کار گروهی و برطرف کردن مشکلات دیگران و زدودن غبار محرومیت از چهره جامعه اسلامی می باشد.
 
وی مجموع کار انجام گرفته در این طرح را 150 نفرروز ذکر کرد.
 
مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه میثم در پایان بیان داشت:  با هدف تکریم مستضعفین و تهیه سرپناهی برای این قشر جامعه؛ بسیج سازندگی ناحیه میثم و کمیته امداد امام خمینی(ره) اقدام به خرید 5 باب منزل مسکونی به صورت 100 میلیون ریال اهدائی از طرف بسیج سازندگی ناحیه میثم و 100 میلیون ریال از طرف کمیته امداد و واگزاری 150میلیون ریال وام کم بهره نموده اند. 
ارسال نظرات
پر بیننده ها