مسئول تعلیم و تربیت بسیج سپاه شاهرود خبر داد:
مسئول تعلیم و تربیت بسیج سپاه شاهرود گفت: در اعتکاف دانش آموزی 20 روحانی خواهر و برادر در جهت انجام برنامه های حلقه های صالحین و برنامه های جاری اعتکاف شاهرود حضور دارند.
کد خبر: ۸۷۰۳۰۶۱
|
۰۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۷
حجت الاسلام سیدرضا مرتضوی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با اشاره به حضور 400 دانش آموز دختر و پسر در اعتکاف دانش آموزی رمضانیه شاهرود اظهار کرد: با توجه به برنامه ریزی انجام شده امسال 400 دانش آموز دختر و پسر شاهرودی در اعتکاف رمضانیه در دو مسجد دانشگاه صنعتی و آزاد اسلامی شاهرود معتکف می شوند.

وی افزود: با توجه به اهمیت این موضوع و انجام برنامه های اثرگذار معرفتی بصیرتی تربیتی برای دانش آموزان با همکاری نظام صالحین بسیج سپاه شاهرود 20 روحانی خواهر و برادر برای حضور در جمع معتکفین و اجرای برنامه های متنوع فرهنگی و معرفتی و دینی در این جمع حضور دارند.

مرتضوی خاطر نشان کرد: برگزاری حلقه های صالحین و ارتباط گیری با دانش آموزان و اجرای برنامه های اثرگذار تربیتی معرفتی بصیرتی فرهنگی از برنامه های این روحانیون و طلاب می باشد.

وی تصریح کرد: تلاش ما این است با برنامه ریزی منسجم و منظم تلاش شود این دانش آموزان در قالب حلقه های صالحین در طول سال نیز بکارگیری شوند و ارتباط گیری با آنها مستمر ادامه داشته باشد.

مسئول تعلیم و تربیت بسیج سپاه شاهرود با بیان اینکه خوراک فکری و فرهنگی اعتکاف دانش آموزی با طلاب و روحانیون است بیان کرد: با برگزاری جلسات مختلف و نیازسنجی دانش آموزان تلاش داریم در مدت سه روز اعتکاف دانش آموزی بتوانیم ارتباط خوبی با معتکفین دانش آموز برقرار شود تا بتوانیم در جهت برطرف نمودن شبهات و سوالات دانش آموزان و جذب آنها تلاش نماییم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها