بیانیه روز قدس بسیج ورزشکاران چهارمحال و بختیاری:
سازمان بسیج ورزشکاران چهارمحال و بختیاری با صدور بیانیه روز جهانی قدس را گرامیداشت و از آحاد مردم استان برای حضور در راهپیمایی عظيم این روز دعوت کرد.
کد خبر: ۸۷۰۳۰۷۱
|
۰۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ متن بیانیه سازمان بسیج ورزشکاران استان چهارمحال و بختیاری به مناسبت روز قدس به شرح ذیل منتشر شد:

بسم الله الرحمن الرحیم

"و آنان که ظلم و ستم کردند به زودی خواهند دانست به چه کیفر گاهی باز می کردند" .(سوره شعراء آیه 227)

من روز قدس را روز اسلام و رسول اکرم (ص) میدانم.(صحیفه امام خمینی (ره) ج 9 ص227)

روز قدس روزی است که مردم بی دفاع فلسطین خود را در برابر رژیم غاصب صهیونیسم و تمامی جانایتکاران دنیا تنها نمی بینند. در این روز خواهند دید که مردم ایران با زبان روزه و مشتهای گره کرده، حمایت خود از مردم مظلوم فلسطین را نشان خواهند داد. این روز روزی است که افشا گری جنایان رژیم اشغالگر صهیونیسم از زبان مردم روزه دار دنیا بیرون خواهد آمد.

در این روز سکوت نهادهای بین الملی را در مقابل این جنایت ها محکوم می کنیم و به سازمان حقوق به اصطلاح بشری و تمامی دست اندکاران خواهیم فهماند که ملت بزرگ ایران دست از اعتقادات خود بر نمی دارد و تا آخر مدافع مردم مظلوم دنیا بخصوص مردم بی دفاع فلسطین خواهد بود.

جامعه ورزشکاران استان چهارمحال و بختیاری ضمن محکوم کردن جنایات رژیم صهیونستی و حامیان غربی و منطقه ای آنها، که در این جنایت فجیع شرکت می کنند، با حضور در مراسم بزرگ روز جهانی قدس، همدردی خود را با مردم فلسطین اعلام می کنند و از سازمان های بین المللی می خواهند:

1- اقدام فوری سازمانهای بین المللی مرتبط با جوامع بشری همچون سازمان ملل متحد، شورای امنیت، سازمان کنفرانس اسلامی و... در راستای احیای ارزش های انسانی و حقوق حقه بشری بدون در نظر گرفتن سلایق و منافع کشورها.

2- برخورد جدی سازمان های بین المللی و حقوق بشری با جنایات رژیم صهیونیستی و معرفی این رژیم به عنوان(( یک تروریسم دولتی و جنایتکار جنگی)).

در پایان جامعه ورزشی استان چهارمحال و بختیاری ضمن شرکت در راهپیمایی روز قدس مورخه 11/4/95 و اعلام هبستگی با مردم مظلوم فلسطین و بیان انزجار و نفرت خود از این رژیم ساختگی و جعلی، از ملت مظلوم فلسطین دفاع خواهیم کرد و اگر زمانی نیاز باشد با فرمان امام خامنه ای(مدظله العالی)کفن پوش تا آزادی قدس شریف به مبارزه ادامه خواهیم کرد.

"والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته"

ارسال نظرات