خبرهای داغ:
امام جمعه اسلام آبادغرب در گفتگو با بسیج:

کسانی هستند که بیت المال را مثل زالو می مکند

کد خبر: ۸۷۰۳۰۷۹
|
۰۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۱
امام جمعه شهرستان اسلام آبادغرب گفت: باید نکاتی به جامعه گوشزد شود که عده ای قدردان نظام نیستند و در داخل تمام همت خود را برای کوبیدن ولایت فقیه و نظام جمهوری اسلامی به کار می برند و حتی لحظه ای از اتاق فکرشان جدا نمی شوند.
حجت الاسلام محمدی پور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از اسلام آباد غرب گفت :خدا را سپاس می گوییم که ما در برهه ا ی از زمان قرار گرفته ایم که عصر غلبه تمدن اسلامی بر همه ی تمدن های پوسیده دنیاست، امروز نیروهای الهی و مذهبی دارند قدرت از دست رفته که در طول تاریخ بوده بازیافت می کند و در آینده ای نه چندان دورانشالله شاهد قلبه اسلام بر همه ی تمدن ها خواهیم بود.

 

 

وی افزود: چون اسلام به اوج قدرت رسیده همه ی کسانی که از پیشرفت  اسلام می ترسند وترس و واهمه انها به اوج خود رسیده و لذا دارند آخرین دست و پای خود را می زنند تا بتوانند جلوی پیشرفت اسلام را بگیرند.

 

 

امام جمعه اسلام آبادغرب با اشاره به روزی که پیامبر اکرم (ص) به نبوت رسیدند، گفت:  افراد ضعیف جامعه چون دیدند اسلام حامی ضعفا و فقراست به پیامبر پیوستند و در عین حال  جاهلان و مستکبران و قدرت های بزرگ بر ضد پیامبر شوریدند.

 

وی افزود: بزرگان قریش نمونه ای از ابر قدرت های کنونی بودند، اینها قدرت جهانی  اند و آنها قدرت های حجازی بودند ابوسفیان سرکرده استکبار حجازی بود و
تمامی قدرت در درست آنها بود  و تا توانستند از لحاظ نظامی ، شکنجه ، کشتار ، تحریم اقتصادی ، تبلبیغاتی  و فرهنگی و ... اسلام را کوبیدند، اما به یاری خداوند و رهبری پیامبر(ص) اسلام پیروز شد و بر استکبار زمان خود غلبه نمود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار