مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه میثم مشهد گفت: موضوع فیش‌های حقوقی غیرمتعارف مدیران موجب بی‌اعتمادی مردم به حاکمان و مدیران جامعه شده است و رئیس‌جمهور با شفاف‌سازی این فیش‌ها جهت افزایش اعتماد مردم عمل نماید
کد خبر: ۸۷۰۳۰۸۸
|
۰۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حجت الاسلام محمدحسن گلقندشتی، در جمع کارکنان پایور و وظیفه و بسیجیان این ناحیه بیان داشت: ترویج و عمل به وصایای امیرالمؤمنین علیه السّلام ضامن سعادت و خوشبختی جامعه است.
 
وی با دعوت همگان به شرکت گسترده در مجالس و محافل که به نام امیرالمؤمنین شکل می‌گیرد، ضمن بیان فضیلتی از امیرالمؤمنین(ع) اظهار داشت: هر کس به فضیلتی از فضایل حضرت علی علیه السّلام گوش فرا دهد یا به واسطۀ زبان نقل و یا مطالعه کند و یا بنویسد، خداوند گناهانی که به واسطۀ گوش، زبان، چشم و دست انجام داده باشد می بخشد.
 
گلقندشتی همچنین ضمن تبیین فرازی از آخرین وصیت امیرالمؤمنین(ع)، مخاطبین این وصیت را همۀ افراد در پهنه گیتی و در همه اعصار دانست و گفت: امام علی (ع) تعبیر می کند: «و من بلغنی کتابی بیمینه» یعنی هر کسی که این سخن من به او می رسد بدون قید نژاد، مذهب و جنسیت.

وی افزود: عمل به این وصیت ضامن سعادت و خوشبختی دنیا و آخرت افراد است و اولین درخواست و سفارش حضرت داشتن تقوا است، چرا که تقوا بهترین زاد و توشۀ انسان از این دنیاست و برای آباد کردن آخرت و تقوا عامل قبولی عبادات و طاعات فرد است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه میثم ادامه داد: سفارش دیگر حضرت علی(ع) اتحاد و ایجاد همبستگی میان افراد در زندگی اجتماعی و فردی است.
 
وی خاطر نشان نمود: در زندگی فردی و اجتماعی امکان دارد، کینه، کدورت، قهر و آشتی پدید آید اما اینها نباید باعث تفرقه و جدایی و شکاف در ارتباط اجتماعی  و فردی شود لذا حضرت می فرماید: «و علیکم بالتواصل و التباذل» یعنی بر شما باد به وصل کردن و بخشیدن همدیگر. از این کلام حضرت فهمیده می شود که هر عملی و موضعگیری که باعث ایجاد تفرقه و بی اعتمادی افراد به یکدیگر یا جامعه اسلامی و حاکمان می شود حرام است و باید از آن پرهیز کرد.

حجت الاسلام گلقندشتی در پایان بیان داشت: موضوع فیش های حقوقی غیر متعارف مدیران یکی از مصادیقی است که موجب بی اعتمادی مردم به حاکمان و مدیران جامعه شده است و این مخالف تعالیم اسلامی است و ما جامعه بسیجیان از رئیس جمهور محترم می خواهیم با بررسی شفاف این مسئله و اطلاع رسانی به جامعه در جهت افزایش اعتماد مردم به نظام اسلامی عمل نمایند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها