رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس:

مافیای تغییرکاربری سازمان‏‌یافته در کشور وجود دارد!

رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس به مافیای تغییر کاربری که به صورت سازمان‌یافته در کشور وجود دارد،اشاره کرد و گفت: چگونه است که یک ویلا در بهترین نقطه شمال در دل جنگل یا غیرمسکونی ساخته می‎شود و پس از چند سال دستور تخریب داده می‌شود.
کد خبر: ۸۷۰۳۱۰۶
|
۰۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،رئیس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی ظهر امروز در نخستین نشست خبری خود با خبرنگاران مازندران درباره موضوع تغییر کاربری اراضی، گفت: این موضوع یک چالش جدی است، مجلس باید قوانین سخت‌گیرانه‌تری را وضع کند، مجلس و دولت باید کشاورزی را اقتصادی کنند تا کشاورزان به سمت تغییر کاربری نروند.

وی بیان کرد: مافیای تغییر کاربری در کشور به صورت سازمان‌یافته وجود دارد، چگونه است که یک ویلا در بهترین نقطه شمال در دل جنگل یا غیرمسکونی ساخته می‎شود و پس از چند سال دستور تخریب داده می‌شود.

شاعری ادامه داد: این‎ها در حالی است که سیستم‌های نظارتی خیلی دقیق هستند و مو را از ماست می‌کشند، اما چه‎طور می‌توانند ساخت و سازها را ندیده و پس از اینکه با اعتراضات مقامات درجه یک کشور مواجه می‌شوند، اقدامی را برای بازگرداندن کاربری انجام می‌دهند.

وی در پایان گفت: مدیران باید مراقب بدنه مجموعه زیر پوشش خود باشند تا مافیایی که در بیرون است، با زد و بند کاربری‌های اراضی کشاورزی را تغییر ندهند، زیرا اراضی کشاورزی سرمایه‎های کشور هستند.
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار